Ďakujeme všetkým, ktorí chceli prísť na 1. diel našej MastersGate Akadémie, ktorá mala byť venovaná témam UX&CX.
Z preventívnych dôvodov sme sa spolu s partnermi tohto podujatia rozhodli Akadémiu presunúť zatiaľ na neurčito. O náhradnom termíne vás budeme včas informovať. Tí, ktorý si už na Akadémiu zakúpili lístky, budú kontaktovaní emailom.
Ostatné Akadémie nateraz pre vás pripravujeme bez zmeny. Situáciu na Slovensku samozrejme naďalej pozorne sledujeme a vyhodnocujeme. O prípadných ďalších aktualizáciách dáme včas vedieť.
Pevne veríme, že do 29.4. bude situácia natoľko priaznivá, že sa spolu vidíme na pôvodne plánovanom 2. dieli - Akadémií marketingu, SEO a vývoja.
Ďakujeme za pochopenie
Organizačný tím MastersGate
Máme marec 2020. Zima postupne končí, jar čoskoro prichádza. A s ňou aj minimálne dve významné udalosti v uičku:
- Prvou je naše výročie založenia firmy, 17.3., tento rok 23. Ako Michael Jordan :-)
- Tou druhou je zahájenie MastersGate Academy 2020. A o tej dnes kúsok viac na nasledujúcich riadkoch.
MastersGate
Tento e-commerce projekt z našej dielne je na trhu už 5 rokov. Vlastne má také svoje prvé malé okrúhle výročie. Viacerí ho možno aj poznáte, či ste sa ho už zúčastnili, alebo ste o ňom sprostredkovane počuli. A ak ho aj nepoznáte, skúsim veľmi stručnú rekapituláciu.
Ide o e-commerce vzdelávací a akceleračný projekt (nielen jednorázový event), zameraný na rozvoj, vzdelávanie a expanziu e-commerce subjektov na trhu. Jeho súčasťou sú 3 základné piliere:
- Súťaž pre e-shopy, prebiehajúca v 4 hlavných súťažných kategóriách, v ktorých odborná porota vyberá finalistov a následne víťazov. Tí získavajú tzv. akceleračné balíčky práve určené na ďalší rozvoj a rast.
- Hlavný MastersGate event, so slávnostným vyhlásením výsledkov súťaže, prezentáciami, zaujímavými spíkrami, témami, workshopmi, atď.
- MastersGate Academy, seriál menších vzdelávacích podujatí, ktoré idú detailnejšie do problematiky jednotlivých oblastí e-commerce.
Je dôležité to takto nahlas zosumarizovať. V roku 2018 sme napríklad absolvovali celý takýto 3-boj.
V predchádzajúcom ročníku 2019 sme sa venovali hlavne súťaži a veľkému eventu. Akadémie sme na jeseň vypustili. Neradi by sme ich však preskočili úplne, a preto na ročník 2019 voľne nadväzuje MastersGate Academy 2020 ako logické pokračovanie a tretí pilier celého MastersGate projektu.
MastersGate Academy - E-shoperi e-shoperom
Akadémia 2020 chce byť opäť inšpiratívna. Ambíciou je pomôcť e-shoperom a marketérom na Slovensku spoznať najnovšie trendy, vypočuť si zaujímavé prípadové štúdie priamo z úst reálnych e-shoperov. Ich reálne skúsenosti, pozitíva ako aj prípadné negatíva, s ktorými sa stretli pri rozvoji svojich e-shopov. Program by sme radi obohatili napríklad aj o prezentácie, ktoré na prvú s e-commerce zdanlivo nesúvisia, ako napr. “Riadenie e-shopu vs. efektivita - nechaj svoj mozog pracovať za teba.”
Čo vás teda na tomto ročníku čaká:
- Kvalitní speakri hlavne zo Slovenska, ale aj zahraničia, ktorí majú čo povedať v oblasti e-commerce
- Inšpiratívne príbehy a skúsenosti zakladateľov a prevádzkovateľov e-shopov
- Zaujímavé témy a vzdelávacie workshopy pre eshopy
- Jedinečná možnosť budovania kontaktov a networking
- Množstvo nových nápadov, obchodných príležitostí, prípadových štúdií a veľa ďalšieho
Základné fakty k MastersGate Academy 2020
Koľko bude podujatí?
- Spolu budú v rámci akadémie 4 podujatia
Kedy a o čom budú jednotlivé akadémie?
- 26.3.: UX, CX
- 29.4.: Výkonnostný marketing, SEO, development
- 27.5.: Brand, Financie, Logistika
- 4.6.: B2B
Kde sa bude konať?
- v Bratislave, na pôde KPMG a Slovenskej sporiteľne
Kde sa dá kúpiť lístok a koľko stojí EUR?
- 42 € s DPH / podujatie
Akí spíkri budú a aké témy?
Jednotlivých konkrétnych spíkrov a ich témy budeme postupne odkrývať a následne komunikovať. Z prvého termínu vyberáme:
- 26.3.2020
- prípadové štúdie UX testovania
- Andrea Podstrelencová, CEO, holokolo.sk - "TOP 10 (nielen UX) priorít, na ktoré by ste pri spúšťaní nového alebo redizajne staršieho e-shopu nemali zabudnúť"
- Adam Truhlář, sport developmental coach - "Riadenie e-shopu vs. efektivita - nechaj svoj mozog pracovať za teba."
- Martin Krupa, ui42 - UX workshop "Ako zlepšiť konverzie a spoznať zákazníka e-shopu cez UX testovanie"
Tešíme sa na Vás a pevne veríme, že si každý vzdelávania-chtivý e-shoper alebo marketér nájde v našom programe e-commerce tém/spíkrov/case studies tých svojich favoritov. Vidíme sa na najbližšej akadémii.