V pondelok som bol rozprávať o Enhanced Ecommerce na Banalytics. Kde? O čom?
Enhanced Ecommerce je relatívne nová "funkcia" v Google Analytics, ktorá radikálne zlepšuje možnosti zberu a vyhodnocovania dát užitočných pre e-shop. Pri troche kreativity sa ale dá využiť aj na obsahové a lead-generation weby. Ale dobre to nasadiť, nie je úplne hračka. O tom som rozprával...a kde vlastne?
"Banalytics je neformálne stretnutie (alebo meet up) ktorý si kladie za cieľ organizovať zaujímavé prezentácie pre analytikov a ľudí, ktorí pracujú, alebo chcú pracovať s číslami." Stretnutia bývajú približne raz za mesiac v Café Nervosa, organizuje to Roman Gavuliak a všetky info vždy nájdete vo facebookovej skupine Banalytics.
Ďakujem Romanovi za pozvanie (a zorganizovanie výbornej akcie), poslucháčom za pozornosť aj zaujímavé otázky a riesenia.com za pivo zdarma pre účastníkov :)
Viacerí žiadali moju prezentáciu - tu je jej originál (je v ňom veľa "animácií" takže zmysel dáva, len ak si ju pozriete v prezentačnom móde) a tu je zjednodušená verzia bez animácii. A kto má záujem ďalej diskutovať o Enhanced Ecommerce, kľudne píšte otázky do komentárov alebo sa mi ozvite na twittri (@peterjakus)