Našim klientom štandardne komunikujeme, že keď vypustíme do sveta ich nový web, alebo ho signifikantne vylepšíme, tak o tom na našom firemnom webe vypustíme novinku, referenciu a tweet a FB správu a všetko okolo.
Aj si vytvoríme zaujímavý obsah, aj vidno že fungujeme a ešte aj klientovi pomôžeme s marketingom na jeho rozbiehajúci sa biznis.
Šíri to dobré meno, .... a tak ďalej a rozprávajme o tom dookola. Nikto sa nebude prieť, že je to nezmyselná činnosť. Ale tiež asi nikto nebude oduševnene brojiť, že bez toho e-shop nemožno spustiť, že je to životne dôležitá vec.
Ledaže by sme sa pozreli do Analytics e-shopu. A zistili, že cez tú linku z novinky, ktorú sme na náš web dali, prišlo za necelé dva mesiace 150 návštevníkov, ktorí eshopu urobili obrat 986.05 €.