Všetci depešáci - pohov. Nejdeme riešiť žiadneho D. Gahana a spol. To len pri pohľade na Black Friday čísla nám napadla táto hudobná asociácia.
Na príklade našich vybraných obchodných e-partneroch GymBeam, Dedoles, Pilulka24, Klar, Fam, eStar a Eyerim môžeme konštatovať, že Black Friday bol skutočne dôvodom na oslavu.
Obratové čísla za samotný piatok dosiahli v mnohých prípadoch nárasty až do viac ako +1.000%. Celkové obraty sme počítali v státisícoch! Takto výrazne dokázali naši vybraní partneri znásobiť svoje obraty vs. štandardné čísla za priemerný piatok. Ba čo viac - “Black Saturday” to ešte vygradoval a v porovnaní s bežnou sobotou dosiahol navýšenie v priemere o ďalších 10 percentuálnych bodov. Conversion rate počas výpredaja tak isto dramaticky narástol z priemerných 1,6% až na úctyhodných 2,6% (priemer všetkých spomenutých e-shopov).
Úprimne sa tešíme, že náš tím mohol svojou troškou prispieť k tomuto úspechu - či už našimi online marketingovými alebo UX aktivitami (použiteľnosť webov). Veľké čísla, veľa položiek, znásobený nápor zákazníkov kladú zároveň obrovské nároky na web samotný, ako aj na rýchlosť načítavania a redakčný systém. Všetkými vetrami ošľahaný redakčný systém Buxus z dielne ui42 tento nápor zvládol na príklade Dedolesu bez najmenšieho zaváhania.
Nie je to nič prevratné, ak povieme, že úspech nášho obchodného partnera je zároveň naším úspechom. Veríme a robíme všetko pre to, aby na konci tejto reťaze úspechu bol aj spokojný koncový zákazník. Nielenže nás to teší, ale hlavne zaväzuje k ďalšej kvalitne odvedenej práci. A preto sa tešíme na ďalšie ala Black Friday výzvy.
Tím ui42