Martin Krupa má viac ako 20-ročné skúsenosti z oblasti online podnikania na Slovensku, je špičkovým odborníkom na UX a zároveň spoluzakladateľom SUXA (Slovenskej User Experience Asociácie). Ďalej je predagógom odborných predmetov na vysokých školách (FIIT STU, FMFI UK), blogerom, aktívnym účastníkom mnohých konferencií a školení a po novom - autorom knižky E-shop od nápadu po úspech.
Kniha prichádza na náš knižný trh práve v týchto dňoch, kedy okrem iného prebiehajú boje v skupinách na futbalových majstrostvá sveta v Rusku. Už dnes si ju je možné kúpiť vo vybraných dobrých kníhkupectvách:
A aj prvé verejné predstavenie má táto publikácia rovnako už za sebou. E-shop od nápadu po úspech sme predstavili v žiari reflektorov (a ako vidíte aj na obrázku, tak doslova) v rámci našej konferencie MastersGate Ecommerce Summit, kde Martin ako v prvý, tak aj v druhý deň podujatia v krátkom vstupe predstavil svoje dielo a to podstatné z neho. Martina oba dni spovedala moderátorka celého podujatia Vera Wisterová.
Kniha, rovnako aj MastersGate konferencia sú určené primárne e-shoperom - či už začínajúcim, alebo aj už skúseným, ktorí sa chcú neustále vzdelávať a posúvať ďalej.
Je to taká praktická príručka a zároveň sprievodca pre návrh, vývoj, rozbeh, rast a export úspešného internetového obchodu.
Každý z účastníkov konferencie zároveň získal aj špeciálny kupón s kódom, vďaka ktorému si môže kúpiť knihu v obchode vydavateľstva Wolters Kluwer s 15% zľavou. Naviac vybraní šťastní účastníci MastersGate podujatia získali Martinovu knihu aj s jeho venovaním a podpisom bezplatne. Veríme, že Veronika Č., Milan F., Valerian G., Viliam T., Peter Č., Zuzana B. (a bol tam ešte jeden účastník, ktorého sme nezachytili, čo ma veľmi mrzí. Ale ak sa prihlási, tak vybavíme samozrejme aj jeho) sa knižke úprimne potešia, a že im tá poskytne naozaj praktické vedomosti k rozvoju ich online businessu.
Martin svoju knihu a jej písanie veľmi originálne predstavil nielen na MastersGate podujatí, ale aj vo svojom aktuálnom blogovom príspevku. Na záver už len pripájam jeho výrok, ktorý výborne vystihuje podstatu tohto titulu:
Tento nový sprievodca vám vysvetlí všetko, čo potrebujete vedieť o úspešnom internetovom obchode. Jednoduchým jazykom sú vysvetlené aj zložité technológie potrebné pre fungovanie úspešných e-shopov.
Zaujal vás tento článok? Radi by ste o knihe vedeli viac? Napíšte priamo autorovi a on z mailov, ktoré mu prídu do 30.6. vyberie jedného z vás, komu pošle jeho publikáciu aj s venovaním.
Robo Háger