Predstavte si, že cca 200 ľudí naženiete do jednej budovy a na celý deň ich tam zavriete. Dáte im k dispozícii nejaké jedlo a niekoľko prednáškových miestností, medzi ktorými sa môžu pohybovať a celý deň tam budú rozprávať o webovej analytike, dátach, optimalizácii a marketingu. Pre niekoho to znie ako námet na psychologický thriller... pre iného ako hrozne nudná povinná udalosť, na ktorú ho poslali z práce... pre mňa to bola veľmi inšpiratívna sobota v Londýne. Hovorím o ne-konferencii MeasureCamp a jej šiestom Londýnskom vydaní, na ktorom som bol v marci. Potom som si to zopakoval na MeasureCamp Praha (v komornejšom počte cca 80 ľudí) a už sa neviem dočkať slovenského MeasureCampu (kapacita 80 - 100 ľudí).
MeasureCamp Praha - panelová diskusia o atribučných modeloch (foto z www.visibility-digital.cz/measurecamp-praha-12-zari-2015)
Čo je to MeasureCamp?
- Je to ne-konferencia (podobné akcie sa označujú aj barcamp) - sú tam prednášky, workshopy, diskusie ako na klasickej konferencii ale tu nie je rozdiel medzi prednášajúcimi a účastníkmi. Ktokoľvek sa ráno môže rozhodnúť, že spraví "session" a pripne ju na tabuľu do rozvrhu, kde je ešte miesto (a miesto sa vždy nájde).
- Založil ju Peter O'Neill v Londýne pred tromi rokmi, odvtedy sa rozšírila do celého sveta (Paríž, Praha, Hong Kong, Madrid...) a v Londýne už sa chystá ôsme pokračovanie. Teraz je to už najväčšia analytická akcia na svete.
- Je zadarmo a v sobotu
- Má veľmi neformálnu a kolegiálnu atmosféru - všetci sú tam, pretože sa chcú podeliť o svoje skúsenosti a vďaka tomu sa veľmi otvorene diskutuje o problémoch, stratégiach, taktikách...
Poďte na MeasureCamp Bratislava 6.2.2016!
MeasureCamp Londýn je skvelá akcia, ale je to trošku od ruky. Preto sa našlo viacero dobrovoľníkov zapálených do analytiky a rozhodli sme sa zorganizovať MeasureCamp aj v Bratislave.
Absolvoval som viacero konferencií o webe a digitálnej analytike (vrátane špičkovej SuperWeek.hu) a musím povedať, že MeasureCamp má naozaj unikátnu - komunitnú atmosféru.
Samozrejme záleží na ľuďoch, ktorí prídu. Ak chcete byť jedným z nich, prihláste sa. Počet miest je limitovaný. Lístky budeme vydávať v troch kolách, práve je vonku prvých 30 lístkov. Z nich už je sedem rezervovaných a musím povedať, že sú medzi nimi zaujímavé mená ;). (Update: Prvá várka lístkov už je "vypredaná", zoznam prihlásených zverejníme na webe bratislava.measurecamp.org, pre info ďalších lístkoch sledujte twitter @MeasureCamp_SK)
Hľadáme sponzorov
MeasureCamp je síce zadarmo ale to neznamená, že nič nestojí. Organizujú ho dobrovoľníci z viacerých slovenských firiem a agentúr, náklady sú hradené zo sponzorského od partnerov. Ak chcete podporiť zaujímavú akciu so svetovým menom a pritom posilniť svoju značku pred stovkou profesionálov z webovej a dátovej analytiky, optimalizácie alebo digitálneho marketingu, ozvite sa na peter.jakus@ui42.com ohľadom možností partnerstva.