MastersGate 2017, projekt zameraný na akceleráciu e-shopov, vyvrcholil na konci októbra posledným zo seriálu akceleračných školení a uzavrel tak svojú druhú etapu. Po úspešných predchádzajúcich ročníkoch, z ktorých vznikli vychádzajúce hviezdy, ako napríklad GymBeam a Dedoles, sme sa rozhodli pokračovať aj v budúcom roku.
Od januára 2018 sa začíname intenzívne sústrediť na prípravu nového ročníka, zameraného hlavne na akceleráciu e-commerce projektov a export. MastersGate vnímame nielen ako súťaž, ale zároveň ako priestor pre získanie nových partnerstiev, know how a zdieľanie skúseností aj za hranicami Slovenska. Tento rok máme v pláne posunúť samotný summit ešte o level vyššie, čo so sebou prináša niekoľko organizačných zmien a zodpovedností. A aj z tohto dôvodu sme za rozhodli personálne obsadiť pozíciu MastersGate manažéra človekom, ktorý má s týmto smerovaním nemalé skúsenosti a naplní víziu projektu.
Adriana Mučičková sa v ui42 digital venovala hlavne oslovovaniu a akcelerovaniu zaujímavých ecommerce projektov. Od nového roka prevezme zodpovednú úlohu hlavného koordinátora úspešného MastersGate podujatia - MastersGate Summit, ktorý predbežne plánujeme na koniec druhého kvartálu 2018. Osobne som veľmi rád, že sme náš marketingovo-eventový tím posilnili skúseným profíkom z vlastných radov.
Adriana má bohaté skúsenosti nielen z oblasti rozvoja businessu, ale rovnako aj z eventovej sféry. Aktívne sa podieľala na organizovaní (aj moderovaní) práve ukončeného ročníka 2017 a teda nášho kľúčového eventu MastersGate Summit 2017. Za posledný rok sa jej podarilo spoluorganizovať niekoľko ďalších úspešných podujatí z oblasti online marketingu. Medzi jeden z top eventov tohto roka určite patril vôbec prvý event v Európe (náš blog), kde sme ako prvý online business partner mali možnosť zorganizovať workshop pre majiteľov eshopov, so vzácnou účasťou account managera Pavela Tekela pre CEE región, z európskej centrály Facebook (Dublin). Pavel priniesol množstvo know how, ktoré sme následne zúročili v kampaniach našich klientov. Taktiež sme rozšírili know how aj na východe Slovenska, kde sme absolvovali akceleračný event spolu s našimi accountmi z Google a rozšírili sme poznatky aj ohľadom YouTube kampaní. Zároveň v novembri Adriana spoluorganizovala posledný ročník World Usability Day v Bratislave, pod vedením Martina Krupu a tímu SUXA.
Veľmi sa teším na novú výzvu byť súčasťou inšpirujúceho projektu ui42. MastersGate má nášmu marketingu pomôcť vo viacerých rovinách. Či už ako PR aktivita, alebo relationship building s rôznymi partnermi, či priamo eshopmi. Určite je jeho misiou vzdelávať verejnosť. Keď som začínala v digitale, Pali (Adamčák) sa ma pýtal, čo je pre mňa najzaujímavejšia oblasť. Povedala som mu - vzťah s klientmi a eventy. Verím, že sa mi za tie dva roky v ui42 digital podarilo svoju úlohu splniť a okrem toho som na náš trh priniesla niečo výnimočné v podobne projektu Digital Marketing Stories, ktorý s každým pokračovaním dostáva pozitívny ohlas a skutočne verím tomu, že čoskoro bude mať veľmi zvučné meno. Priniesť pohľad CEO eshopov a ich skúsenosti z praxe pre verejnosť, bola trefa do čierneho. :) Práve MastersGate bude všetky moje doterajšie aktivity pre rozvoj online marektingu prepájať. Ako už jeho názov napovedá, je vstupnou bránou pre akceleráciu zaujímavých projektov a zároveň píše históriu mnohých inšpiratívnych príbehov. Možno ten ďalší, bude práve váš. :)
Adi, prajem(e) Ti veľa úspechov na novej pozícii a teším(e) sa na spoluprácu.
Robo Háger a tím ui42