Bude tento rok MastersGate? Čo s ním bude ďalej?
Tieto, i mnoho podobných otázok, týkajúcich sa MastersGate, sme v ui42 dostávali v poslednom čase čoraz viac. Ten záujem nás, ako hlavných organizátorov minulých ročníkov unikátneho podujatia, nesmierne teší. A dnes už spokojne môžeme vyhlásiť, že hoci sme sa minulý rok rozhodli podujatie do online priestoru nepresunúť, tentokrát máme pripravenú inú odpoveď.
MastersGate tento rok bude...
Avšak, práve tak, ako sa v dôsledku okolností s pandémiou mení takmer všetko, trochu sme tento event pre všetkých e-shoperov, podnikateľov i marketérov zmenili i my.
Zažite spolu s nami unikátnu Website story.
Pohltí vás svojím dejom a po jej skončení budete bohatší nielen o dojmy, ale aj nadupané informácie a know-how zo sveta e-commerce. Na čo sa môžete tešiť?
Website story prinesie zaujímavé témy, inšpiratívne rozhovory, prípadové štúdie a reálne príbehy, ktoré stoja za slovenskými e-shopmi
Spolu s naším hlavným partnerom – Slovenskou sporiteľňou, sme vzájomne vyhodnotili spoluprácu na uplynulých ročníkoch MastersGate-u ako úspešnú. Preto je pre nás veľkým potešením, že sa do toho vrhneme opäť spolu. S novým konceptom a v novom, i keď pre ui42 dobre známom online prostredí. Na platforme Ako na to, ktorá ponúka užitočný obsah pre firmy a podnikateľov, prinesieme pod názvom Website story úspešné príbehy webov, ktoré predávajú.
Hlavné témy, v duchu ktorých sa Website story bude niesť
Tak, ako bolo na MastersGate zvykom, i tentokrát sa môžete tešiť na reálne príklady a konkrétne príbehy značiek či projektov, ktorými sa môžete inšpirovať. Skúsenosti, cenné rady, case studies, odporúčania a obohacujúce diskusie sa pod známym sloganom “E-shoperi e-shoperom” nevytratia ani z nového konceptu.
Súčasťou budú, samozrejme, i debaty a rady týkajúce sa rastu e-shopov. Keďže sa v ui42 sústredíme najmä na ich akceleráciu, podelíme sa o cenné know-how, ktoré využije nejeden majiteľ či prevádzkovateľ e-shopu. Spolu s odborníkmi v oblasti e-commerce vás prevedieme po inšpiratívnej ceste úspešného e-shopu. Od vzniku až po vstup na európsky trh.
Nuž, a napokon, si to svoje povie i všade prítomná téma Covid-19. Vďaka Website story sa dozviete, čo všetko priniesol do online-u, ale i to, komu a najmä ako sa podarilo premeniť pandémiu na príležitosť.
Pre koho a od koho? Z Website story si svoj kúsok môže odniesť ktokoľvek. A dokonca zdarma
Plán pre rok 2020 bol jasný - MastersGate Academy. Žiaľ, i v tomto prípade zaúradovala situácia okolo pandémie. A práve to bol dôvod, prečo sa tento rok dvaja hlavní organizátori – ui42 a Slovenská sporiteľňa, rozhodli vytvoriť nový koncept, ktorý zodpovedá aktuálnym možnostiam vzdelávania, konferencií a business kontaktov.
Prostredníctvom MastersGate-u sme sa vždy snažili priniesť pútavé témy, prípadové štúdie, zaujímavých spíkrov. Účastníkov vzdelávať, motivovať, inšpirovať. A tieto základné ingrediencie by sme chceli zachovať aj vo Website story. A priniesť to širokej mase záujemcov. Po ročnej odmlke sa tešíme na toto naše spoločné e-commerce podujatie.
Robo Hager, Marketing Director, ui42
E-commerce je jeden z mála segmentov, ktorý rástol aj v náročnej dobe koronakrízy. Viacero firiem pochopilo krízu ako príležitosť rásť a meniť svoj biznis. Pre Slovenskú sporiteľňu je digitálny svet taktiež strategickým priestorom, v ktorom úspešne rastieme – v George-ovi máme už 1 milión aktívnych používateľov a naši firemní klienti majú k dispozícii modernú platobnú bránu či revolučnú novinku Terminál v mobile. Vždy sa budeme snažiť prinášať riešenia, ktoré pomáhajú aj e-commerce sektoru v podnikaní. Zároveň sa radi inšpirujeme ich úspešnými príbehmi. Preto sme sa rozhodli spolu s ui42 rozbehnúť nové podujatie Website Story, ktoré, verím, prinesie nielen inšpiráciu, ale aj dôležité insighty, ako robiť moderný digi predaj.
Roman Jazudek, B2B Markeeting Team Lead, Slovenská sporiteľňa
Ak ste sa chystali na minuloročný MastersGate a práve sa pýtate, či je toto online podujatie určené aj pre vás, odpoveď je jednoznačná.
Website story je určená pre e-shoperov všetkých kategórií. Nezáleží na tom, či práve začínate alebo chcete rásť, či je vás dokopy 5 alebo 50, dokonca ani na tom, či sa zaoberáte šperkami alebo predávate vzduch v plechovke. Podujatie je zaujímavé pre B2B i B2C obchodné zameranie a vďaka nadupaným prednáškam a odborným diskusiám si na svoje prídu i marketéri, online marketéri a reklamné agentúry.
A to najlepšie?
Spolu so Slovenskou sporiteľňou sme sa rozhodli sprístupniť všetky spomenuté informácie úplne zdarma. Dôvod? I takýmto spôsobom chceme prispieť k vzdelaniu a rastu e-commerce scény na Slovensku a podeliť sa o know-how, ktoré posúva ďalej nás i našich klientov.
Tak čo, vidíme sa online na Website story?
Tešíme sa na každého z vás.
Kedy a kde? 19.5.2021 v online priestore.
Pre viac informácií nás sledujte, napríklad na našej Facebook fanpage, informácie a témy prednášok budeme postupne dopĺňať.
Zatiaľ, nech sa páči – malá ochutnávka tém, resp. spíkrov:
- Slovenská sporiteľňa - 10 dobrých odporúčaní na zdravý finančný štart a rast e-shopu
- Holokolo.sk, Andrea Podstrelencová, CEO - Ako manažovať rozvoj a rast vlastného cyklistického e-shopu očami skúsenej bývalej top manažérky z korporácie
- Dedoles príbeh, Richard Mareček: Čo sa môžeme naučiť z kampane Dedolesu, ako a prečo funguje reklama Dedolesu. Inšpirácie pre veľké aj malé eshopy.
- Viaceré inšpiratívne e-commerce príbehy a skúsenosti úspešných slovenských e-shopov - kompava.sk, najsport.sk, oblecsadoroboty.sk, bubulakovo.sk, ahooy.sk