Upterdam 2024 – Konferencia, ktorá ukázala silu slovenského a českého e-commerce
Ak vám náhodou ušlo, že sa minulý týždeň v Senci konal najväčší e-commerce event na Slovensku – konferencia Upterdam, tak to ste prišli o poriadnu dávku inšpirácie!
My z ui42 sme boli súčasťou a nechýbal ani náš Senior CX konzultant Peter Angelov, ktorý vystúpil na hlavnom stage-i s prednáškou na tému "Run the CXtra mile”, kde ukázal, ako zlepšiť zákaznícku skúsenosť a urobiť z nej skutočnú konkurenčnú výhodu.
"Run the CXtra mile" – Ako si vytvoriť neprekonateľný náskok
Peter Angelov vo svojej prednáške hovoril o tom, aký obrovský rozdiel môže spraviť dobre zvládnutá zákaznícka skúsenosť (CX). Už nestačí len plniť očakávania – aby firmy vynikli, musia ísť ešte o krok ďalej a poskytovať niečo navyše. "Run the CXtra mile" je o tom, ako prepojiť jednotlivé touchpointy, zefektívniť procesy a získať náskok pred konkurenciou, ktorý nebude ľahké skopírovať. Prednáška bola plná praktických tipov a príkladov z praxe, ktoré ukazujú, ako CX vie pozitívne ovplyvniť obchodné výsledky.
Tip: Ak ste Peťovu prednášku nestihli, na konci článku je formulár - stačí poslať dopyt a my vám prezentáciu pošleme.
Upterdam očami nášho crew ui42
Na konferencii sme zažili už tradične skvelú atmosféru s bohatým programom, ktorý ponúkal kvalitné a podnetné témy a prilákal množstvo účastníkov. Upterdam už každoročne tvorí široko ecommercovo zameraný program, ktorý neobíde aktuálne trendy, pričom možno o niečo viac by sme privítali pokročilejšie rozpracované prednášky.
Spíkri otvorili priestor pre hodnotné diskusie, pričom Viktor, náš COO, nečakane vyzdvihol najmä Peťovu prezentáciu :) , ktorá podľa feedbacku zaujala publikum. Networking, kávičky a meetingy fungovali, ako sa patrí, čo nám umožnilo nadviazať cenné kontakty a diskutovať s našimi existujúcimi ale aj potenciálnymi klientami o našich pripravovaných projektoch.
Upterdam 2024 jasne ukázal, že slovenský e-commerce má obrovský potenciál rásť a držať krok s globálnymi trendmi, pričom konferencia ponúkla množstvo príležitostí na výmenu skúseností. Bolo skvelé vidieť, ako domáca scéna napreduje, a pre nás v ui42 to bola výborná príležitosť nielen prezentovať naše know-how, ale aj aktívne pomôcť e-commerce hráčom s ich CX výzvami.
Chytili ste si svojho uičkára?
Na konferencii Upterdam sme s našimi kolegami, Viktorom Doletinom (COO), Romanom Heltom (Performance Marketing Project Manager), Borisom Henezi (Sales Manager), Samuelom Štasselom (Sales Exekutive) a na čele s Andrejom Kajanom (CEO) ponúkali bezplatné konzultácie a záujem o ne bol naozaj vysoký. Naša crew počas 1ného dňa absolvovala viac ako 20 rôznych konzultácií.
Počas celého dňa sme sa stretávali s množstvom účastníkov, diskutovali o ich výzvach a poskytovali praktické odporúčania, ako vylepšiť zákaznícku skúsenosť na e-shopoch, vyriešiť technický problém či ako pristúpiť a využiť inovácie v marketingu.
Ak ste nestihli bezplatnú konzultáciu na Upterdame, nič sa nedeje – predlžujeme akciu na bezplatné konzultácie až do konca októbra. Kontaktujte nás priamo cez kontaktný formulár a využite túto šancu.
Získajte náskok vďaka "Run the CXtra mile"
Vyplňte e-mail vo formulári nižšie a pošleme vám prezentáciu.