O nás

Zo skromných začiatkov na Ústave informatiky k online one-stop shop agentúre

Ako sa z nápadu odborných asistentov informatiky a umelej inteligencie stala zabehnutá digitálna agentúra, v ktorej okrem marketingových, softvérových a UI/UX služieb, nájdete aj dlhoročné skúsenosti a bohatú históriu?

Ako vzniklo ui42

Ako vzniklo ui42

  • 1997

    ui42 založili v roku 1997 traja odborní asistenti informatiky a umelej inteligencie Dalibor Jakuš, Martin Krupa a Róbert Mráz.

    Bolo to na Matematicko-fyzikálnej fakulte UK na Ústave informatiky (ÚI) v kancelárii číslo 42. Preto sa voláme ui42.

    Založili sme profesia.sk

  • 1998

    Získali sme klienta Worldcom

    Sídlili sme v rodinnom dome Pod Vinicami

  • 1999

    Vytvorili sme vlastný redakčný systém BUXUS, ktorý bol prvý svojho druhu na Slovensku. Venujeme sa mu dodnes a funguje na ňom už viac ako 150 webov.

  • 2000

    Založili sme Yeti.sk so snehovým spravodajstvom.

    Naprogramovali sme si interný systém TASKMAN pre dokonalý prehľad o úlohách a financiách.

2002

2002

  • 2002

    Presťahovali sme sa na Hrdličkovú.

    Pre slovart.sk sme vytvorili komplexné online riešenie.

  • 2003

    Rozbiehame spoluprácu s klientom ČSOB.

  • 2004

    S BUXUSom sme išli na počítačový veľtrh Invex.

  • 2005

    Pre ESET sme pripravili web a design manuál.

  • 2006

    Začali sme vzdelávať novú generáciu na Matfyze a učeniu sa venujeme dodnes.

  • 2007

    Uskutočnili sme naše prvé usability testovanie.

  • 2008

    Otestovali sme usability hlavnej stránky T-Mobile.

    Vytvorili sme nové weby KOMPOT a PNEUCOM.

  • 2009

    Medzi prvými agentúrami na Slovensku sme sa začali venovať výkonnostnému online marketingu.

2010

  • 2010

    Presťahovali sme sa na Haydnovu kde sme doteraz.

    Postavili sme si vlastný UX lab, ktorý bol prvým na Slovensku.

  • 2011

    Zorganizovali sme prvý World Usability Day na Slovensku.

  • 2012

    V ui42 vznikol projekt online lekárne pilulka24.sk.

  • 2013

    Navrhli a otestovali sme nový internet banking pre VÚB banku.

    Prevádzkujeme 47 webov na jednom BUXUSe pre Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny.

  • 2014

    Otestovali sme použiteľnosť webu pre Tatra Banka.

  • 2015

    Spoluzorganizovali sme konferenciu MastersGate.

  • 2016

    Pre podporu rozvoja UX dizajnu na Slovensku sme spoluzaložili Slovenskú UX asociáciu.

  • 2017

    Otestovali sme usability webového a mobilného bankingu Slovenskej sporiteľne.

    Spolupracovali sme na vytvorení Jednotného dizajn manuálu elektronických služieb Slovenska.

  • 2018

    Martin Krupa, spoluzakladateľ ui42, spísal svoje dlhoročné know-how v úspešnej knihe E-shop od nápadu po úspech.

  • 2019

    Otestovali sme použiteľnosť webu mobilného operátora O2.

2020

2020

  • 2020

    Od roku 2020 sa venujeme umelej inteligencii. Ako prvé sme naprogramovali chatbota, ktorý má v sebe know-how odborného predajcu, a ako druhé odporúčací nástroj, ktorý zvyšuje výkonnosť e-shopov vďaka odporúčaniu relevantých produktov.

  • 2021

    MasterGate sme v spolupráci so Slovenskou sporiteľňou pretransformovali na online konferenciu Website Story, ktorá rozpráva príbehy úspešných webov.

    Oslávili sme 100. usability testovanie.

  • 2022

    Máme 25 rokov!

    Do nášho tímu pribudol Performance Marketing Director Roman Helt

  • 2023

    • Rastieme na všetkých oddeleniach a pracujeme mnohých existujúcich a nových klientských projektoch. Počet zamestnancov už presiahol 60.
    • V našom UX labe sme privítali v poradí 1000-ceho testera na Usability testovanie. 
    • Získali sme náš prvý Strieborný Digital Pie za úspešnú spoluprácu s Najšportom
    • Na pozíciu Head of Development Department nastúpil Radoslav Kuchár 
    • Celkovo sme za celý rok nasadili 33 webov 
    • Stali sme sa generálnym partnerom najväčšieho UX eventu na Slovensku World Usability Day

2024

  • 2024

    • Oslávili sme naše 27. narodeniny s celkovo už viac ako 80 kolegami. Už neuveriteľných 27 rokov prinášame odvážne inovácie v AI, developmente, CX a digitálnom marketingu
    • Celý tím ui42 sa stretol na teambuildingu 
    • Na pozíciu CMO ui42 nastúpila Daniela Marušková
    • Získali sme Zlatý Digital Pie za spoluprácu s Be Lenka - Ako sme obuli svet do barefoot topánok
    • Zmenili sme celkovú vizuálnu identitu značky ui42
    • Na platformu Shoptet sme integrovali náš pokročilý nástroj AI Recommender
    • V spolupráci so značkou Ksebe sme úspešne vstúpili do sveta videoprodukcie a kreatívneho ideamakingu
    • Opäť sme potvrdili našu pozíciu lídra v oblasti UX dizajnu, keď sme sa stali generálnym partnerom World Usability Day
    • Boli sme partnermi na konferenciách ako Upterdam a Marketing rulezz
    • Stali sme sa členmi organizácie IAB Slovakia
    • Vykročili sme na globálnu scénu otvorením novej pobočky na Cypre

 

Ďakujeme za odber!
Čaká vás ešte jeden krok. Kliknite na potvrdzovací odkaz, ktorý máte v emaili.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr

Konzultácia zadarmo

S čím by ste potrebovali pomôcť?

Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

Vyberte si ďalšiu oblasť

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulár bol úspešne odoslaný.