Cenové porovnávače sú efektívnym nástrojom na zlepšenie predaja tovaru. Ich prínosom pre kupujúceho je schopnosť porovnať cenu tovaru u rôznych predajcov. To eliminuje nutnosť zložitého vyhľadávania a umožňuje porovnať ponuky na jednom mieste.
Ak je vaša ponuka pre zákazníka atraktívna, je veľká šanca, že vo vašom internetovom obchode nakúpi. Najefektívnejším porovnávače cien sú napríklad Heureka alebo Glami.
7 dôvodov, prečo ísť na cenové porovnávače
Kontaktujte násPozrieť video
50 +
Porovnávačov po EU
89 +
Online marketing projektov
Cenové porovnávače sú dôležitým nástrojom pre online podniky, ktoré chcú zvýšiť predaj. Poskytujú potenciálnym zákazníkom možnosť porovnať ceny a produkty od rôznych predajcov na jednom mieste. To môže viesť k zvýšeniu povedomia o značke a ku generovaniu nových zákazníkov.
Cenové porovnávače si zobrazujú aj zákazníci, ktorí váš web nikdy predtým ešte nenavštívili. Ľudia, ktorí sa ocitnú na platforme porovnávača cien sú už vo fáze "DO" a tak pokiaľ sa nachádzate na prvých priečkach (napríklad na Heureke či Glami) a máte najlepšie podmienky, je veľká šanca, že nakúpia práve u vás.
Cenové porovnávače poskytujú poznatky o cenových stratégiách konkurentov, čo umožňuje podnikom robiť informované rozhodnutia o vlastných cenových štruktúrach. Analýzou cenových trendov a ponúk konkurentov môžu podniky optimalizovať svoje ceny, aby zostali konkurencieschopné, prilákali viac zákazníkov a maximalizovali ziskové marže.
Kontaktujte nás
Chceli by ste aj váš eshop na cenových porovnávačoch?
Samuel Štassel
Sales Executive
Boris Henezi
Sales Executive
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Vyberte si ďalšiu oblasť