Foza SA Case Study
Spolupráca a zadanie
Klient nás oslovil s požiadavkou vytvoriť komplexnú one-stop shop identitu, ktorá by prezentovala a predávala jeho služby v oblasti expanzie do Rumunska. Súčasťou zadania bolo vytvorenie vizuálnej identity, webstránka a taktiež marketingové kampane na sociálnych sieťach a vyhľadávači Google.
Ciele spolupráce
- zvýšenie povedomia o značke
- predstavenie portfólia služieb
- získanie nových dopytov
Kľúčové medzníky spolupráce
Vytvorenie vizuálnej identity a webstránky
Pre klienta sme vytvorili kompletnú vizuálnu identitu. Tú sme následne pretavili aj do online prostredia pri tvorbe webstránky v troch jazykových mutáciách na doménach s koncovkou .sk/.cz/.ro. Stránky sme vytvárali s dôrazom na používateľskú skúsenosť a taktiež optimalizáciu pre vyhľadávače.
Voľba stratégie pre performance marketing
Vzhľadom k veľkosti trhu a k miere konkurecieschopnosti služieb v segmente sme vytvorili kampane, ktorých zámerom je zvýšenie povedomia o značke. Budovanie brandu podporili aj kampane na sociálnej sieti Facebook s cieľom predstaviť klienta a jeho služby novým potenciálnym zákazníkom.
Hlavné služby, ktoré sme klientovi dodávali
Výsledky spolupráce a čísla
+100 %
Stabilný priemerný rast nových dopytov v porovnaní medzi jednotlivými mesiacmi.
300 %
Prekročenie hranice vopred stanovených cieľov, ktoré sme si zadefinovali na začiatku spolupráce.
Ako hodnotí našu spoluprácu Foza SA?
Hľadali sme partnera na SK trhu, ktorý by nam pomohol stať sa viac viditeľnými na slovenskom a českom trhu, dostať sa bližšie k potenciálnym klientom, rozšíriť naše pôsobenie a taktiež by nám pomohol vybudovať vizuálnu identitu spoločnosti. Po niekoľkých diskusiách aj s inými agentúrami sme sa rozhodli pre ui42, za čo sme aktuálne naozaj radi. So spoluprácou sme spokojní a ui42 aktuálne odporúčame aj našim klientom, ktorí expandujú do Rumunska.
Kontaktujte nás
Potrebujete aj vy pomôcť s marketingom?
-
Samuel Štassel
Sales Executive
-
Boris Henezi
Sales Executive