Cross-sell

Čo to znamená

Cross-sell predstavuje stratégiu predaja, pri ktorej sa snaží predajca alebo spoločnosť predať spotrebiteľovi ďalší súvisiaci produkt alebo službu. Ide o uspokojenie čo najviac potrieb zákazníka širokou ponukou ďalších produktov a služieb. Tento pojem opisuje stratégiu predaja

Viac info

Cieľom cross-sellu je zvýšiť hodnotu jednej transakcie a zároveň zlepšiť zážitok zákazníka tým, že mu ponúkne produkty alebo služby, ktoré sú pre neho relevantné a užitočné. Cross-sell môže byť účinný najmä vtedy, ak sa realizuje správne a keď sú ponúkané produkty alebo služby skutočne užitočné pre spotrebiteľa.

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.
Ďakujeme za odber!
Čoskoro dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr

Konzultácia zadarmo

S čím by ste potrebovali pomôcť?

Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

Vyberte si ďalšiu oblasť

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulár bol úspešne odoslaný.