CTR
Čo to znamená
CTR je skratkou pre Click-Through Rate, čo v preklade do slovenčiny znamená mieru kliknutí. Predstavuje pomer medzi počtom kliknutí na reklamu a počtom zobrazení reklamy. Predstavuje pomer počtu kliknutí na reklamu k počtu zobrazení reklamy. Táto miera sa používa na meranie efektívnosti online reklamy a umožňuje porovnať úspešnosť jednotlivých reklám.
Viac info
CTR sa zvyčajne používa ako miera účinnosti reklamnej kampane na internete a vyjadruje, koľko percent návštevníkov kliklo na reklamu počas jej zobrazenia. Vypočíta sa ako podiel počtu kliknutí na reklamu a počtu jej zobrazení, pričom je zvyčajne vyjadrený v percentách. Vysoké CTR znamená, že reklama bola zaujímavá pre cieľovú skupinu a bola úspešná v dosahovaní pozornosti, čo viedlo aj k väčšej pravdepodobnosti konverzie. Vyššia miera preklikov môže viesť k vyššej návštevnosti webu alebo lepšiemu predaju produktov, je to pre mnohé firmy a inzerentov dôležitý ukazovateľ.
Najnovšie blogové články
Google Analytics 4: Od chaosu k lepším dátam
-
16.04.2025
-
14 min čítania
Svätý grál pre Demänová Rezort
-
14.04.2025
-
1 min čítania
Transakčná daň a jej vplyv na e-commerce
-
11.04.2025
-
5 min čítania
Aké sú hlavné výhody Facebook Lead Ads?
-
10.04.2025
-
6 min čítania
Nové pravidlá pre e-shopy: Čo prináša nariadenie GPSR a ako sa pripraviť?
-
08.04.2025
-
3 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
03.04.2025
-
11 min čítania
Ako sa robí SEO audit, koľko trvá a aké sú z neho výstupy?
-
01.04.2025
-
5 min čítania
Terapia bližšie k ľuďom. Ľudia bližšie k sebe.
-
31.03.2025
-
1 min čítania
AI automatizácia v marketingu: Ktoré nástroje sú najlepšie?
-
24.03.2025
-
6 min čítania
Nové pravidlá hry
-
19.03.2025
-
1 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?