Google Display

Čo to znamená

Google Display (presnejšie Google Display Network – GDN) je reklamná sieť spoločnosti Google, ktorá umožňuje inzerentom zobrazovať vizuálne reklamy (tzv. bannerové, obrázkové alebo dokonca animované reklamy) na miliónoch webových stránok, v mobilných aplikáciách a na YouTube. Pri vytváraní kampane v Google Ads si môžete zvoliť, že nechcete zobrazovať len textové reklamy vo vyhľadávaní, ale aj vizuálne bannery na rôznych stránkach – a práve na to slúži Google Display.

Viac info

Ako funguje Google Display Network (GDN)?

Google Display Network funguje ako obrovská sieť partnerských webov a aplikácií, ktoré umožňujú Google zobrazovať reklamy svojim návštevníkom. Weby či aplikácie, ktoré sa rozhodnú zobrazovať reklamy cez Google, sa stávajú súčasťou tejto siete.

Ako inzerent môžete pomocou Google Display vytvoriť kampaň, v ktorej sa vaše reklamy (napr. bannery alebo grafické obrázky) budú zobrazovať ľuďom na základe rôznych kritérií:

  • ich záujmy a správanie (napr. zaujímajú sa o módu, zdravie, cestovanie),
  • demografické údaje (vek, pohlavie, lokalita),
  • určité témy alebo kľúčové slová,
  • konkrétne weby, aplikácie alebo YouTube videá (tzv. placement – o tom sme písali vyššie),
  • remarketing – reklamy sa zobrazujú ľuďom, ktorí už navštívili vašu stránku alebo použili vašu aplikáciu.

Prečo používať Google Display?

  • Zvýšenie povedomia o značke – bannery a vizuálne reklamy sú skvelé na zapamätanie, preto sa často používajú na budovanie značky.
  • Široké publikum – Google Display Network dosahuje viac než 90 % internetových používateľov po celom svete, čo znamená obrovský potenciál.
  • Cielenie na správne publikum – vďaka rôznym možnostiam cielenia (záujmy, demografia, remarketing atď.) viete reklamy ukázať tým správnym ľuďom.
  • Flexibilita reklamy – môžete použiť rôzne formáty: statické obrázky, animácie, adaptívne reklamy (automaticky sa prispôsobujú rôznym zariadeniam) či video.

Praktický príklad

Ak prevádzkujete e-shop s oblečením, môžete cez Google Display vytvoriť banner reklamu, ktorá sa bude zobrazovať na módnych blogoch, vo fashion aplikáciách alebo ľuďom, ktorí nedávno navštívili váš web, ale zatiaľ nič nekúpili.


Google Display je vizuálna forma reklamy v rámci siete Google Ads, ktorá vám umožňuje oslovovať používateľov prostredníctvom obrázkových a bannerových reklám na internete. Je ideálnym nástrojom na budovanie povedomia o značke, remarketing, ako aj na rozšírenie zásahu kampaní mimo výsledkov vyhľadávania. Vďaka Google Display môžete jednoducho komunikovať so svojím cieľovým publikom vizuálne, efektívne a na relevantných miestach.

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

 

Ďakujeme za odber!
Čaká vás ešte jeden krok. Kliknite na potvrdzovací odkaz, ktorý máte v emaili.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr

Potrebujete poradiť?

S čím by ste potrebovali pomôcť?

Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

Vyberte si ďalšiu oblasť

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulár bol úspešne odoslaný.