Miera preklikovosti
Čo to znamená
Miera preklikovosti, tiež známa ako CTR (click-through rate) je ukazovateľ, ktorý meria, ako často sú používatelia klikajúci na reklamy, odkazy alebo iné formy inzerátov. Miera preklikovosti sa vypočíta ako pomer počtu kliknutí k počtu zobrazení reklamy
Viac info
Miera preklikovosti je dôležitým ukazovateľom úspešnosti reklamy, pretože ukazuje, ako zaujímavá je pre používateľov a ako dobre pracuje na vytváranie engagementu. Vysoká miera preklikovosti znamená, že reklama vyvoláva záujem u používateľov a že sú natoľko zaujatí, že kliknú na reklamu. Nízka miera preklikovosti na druhej strane znamená, že reklama nie je pre používateľov dostatočne atraktívna alebo relevantná a že by sa mohlo vyžadovať vylepšenie reklamy. Miera preklikovosti sa používa nielen pri online reklame, ale aj pri iných typoch marketingu, ako je napríklad email marketing, direct mail a ďalšie. Je to dôležité mierilo úspešnosti pre reklamné kampane a umožňuje im prispôsobiť svoju stratégiu tak, aby dosiahli lepšie výsledky.
Najnovšie blogové články
Dvojitý úspech na Digital Pie: ui42 získalo striebro a bronz v kategórii Performance
-
23.04.2025
-
2 min čítania
UGC videá v marketingu: Obsah od ľudí, ktorý predáva
-
22.04.2025
-
4 min čítania
Google Analytics 4: Od chaosu k lepším dátam
-
16.04.2025
-
14 min čítania
Svätý grál pre Demänová Rezort
-
14.04.2025
-
1 min čítania
Transakčná daň a jej vplyv na e-commerce
-
11.04.2025
-
5 min čítania
Aké sú hlavné výhody Facebook Lead Ads?
-
10.04.2025
-
6 min čítania
Nové pravidlá pre e-shopy: Čo prináša nariadenie GPSR a ako sa pripraviť?
-
08.04.2025
-
3 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
-
03.04.2025
-
11 min čítania
Ako sa robí SEO audit, koľko trvá a aké sú z neho výstupy?
-
01.04.2025
-
5 min čítania
Terapia bližšie k ľuďom. Ľudia bližšie k sebe.
-
31.03.2025
-
1 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?