Mikrokonverzia
Čo to znamená
Mikrokonverzia je malý krok v procese nákupu alebo rozhodovania zákazníka. Je to akcia, ktorú zákazník vykoná na vašej webovej stránke alebo aplikácii, ktorá naznačuje, že sa približuje k záväznému rozhodnutiu, ako napríklad záväznému objednaniu produktu, zaregistrovaniu sa na odber noviniek alebo stiahnutiu aplikácie.
Viac info
Mikrokonverzie sú dôležité, pretože ukazujú, ako sa zákazníci vyvíjajú v priebehu času a ako sa im vyvíjajú ich záujmy a preferencie. Môžu byť tiež použité na meranie úspešnosti rôznych marketingových aktivít a stratégií, ako napríklad e-mailového marketingu, reklamy na sociálnych sieťach alebo pay-per-click reklamy. Mikrokonverzie sú tiež užitočné pri vytváraní fungujúceho komplexného e-commerce ekosystému, pretože vám umožňujú sledovať a analyzovať zákaznícke správanie a nájsť spôsoby, ako zlepšovať ich skúsenosti s vašou webovou stránkou alebo aplikáciou.
Najnovšie blogové články
Kontaktujte nás
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Konzultácia zadarmo
S čím by ste potrebovali pomôcť?
Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú
Potrebujete ešte s niečím pomôcť?
Vyberte si ďalšiu oblasť