PR článok
Čo to znamená
PR článok je textový záznam, ktorý je vytvorený a distribuovaný s cieľom propagovať určitú osobu, organizáciu alebo produkt. Článok je zvyčajne napísaný v novinárskom štýle a publikovaný v médiách, ako sú noviny, časopisy, webové stránky alebo sociálne médiá.
Viac info
Hlavné znaky PR článku:
- Je napísaný v novinárskom štýle. To znamená, že je jasný, stručný a objektívny.
- Je založený na faktoch. PR článok by mal obsahovať pravdivé informácie o danej osobe, organizácii alebo produkte.
- Je propagatívny. PR článok má za cieľ zvýšiť povedomie o danej osobe, organizácii alebo produkte.
PR články môžu byť účinnou stratégiou public relations. Ak sú dobre napísané a publikované v správnych médiách, môžu pomôcť spoločnostiam a organizáciám dosiahnuť svoje komunikačné ciele.
PR články môžu byť napísané internými alebo externými PR odborníkmi. Interní PR odborníci majú zvyčajne hlboké znalosti o spoločnosti alebo organizácii, ktorá ich zamestnáva. Externí PR odborníci môžu mať širšie skúsenosti s písaním PR článkov a s publikovaním v médiách.
Najnovšie blogové články
Kontaktujte nás
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Konzultácia zadarmo
S čím by ste potrebovali pomôcť?
Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú
Potrebujete ešte s niečím pomôcť?
Vyberte si ďalšiu oblasť