Revenue
Čo to znamená
Revenue označuje príjem alebo výnos, ktorý je získaný z predaja produktov alebo poskytovania služieb.
Viac info
Revenue sa používa na meranie úspešnosti a ziskovosti spoločnosti. Výnosy sú jedným z najdôležitejších ukazovateľov finančného zdravia spoločnosti, pretože zobrazujú, koľko peňazí spoločnosť zarobila v danom období. Pri hodnotení úspešnosti spoločnosti sa často porovnáva revenue s nákladmi a zdrojmi, aby sa určila ziskovosť a finančná stabilitu.
Najnovšie blogové články
UGC videá v marketingu: Obsah od ľudí, ktorý predáva
Nachádzame sa v dobe, kedy dôvera rozhoduje o nákupnom správaní používateľov a autenticita víťazí nad dokonale upraveným obsahom. Práve preto...
-
22.04.2025
-
4 min čítania
Google Analytics 4: Od chaosu k lepším dátam
V digitálnom svete je webová analytika nevyhnutným nástrojom pre každého, kto chce porozumieť svojmu publiku, optimalizovať web a prijímať lepšie...
-
16.04.2025
-
14 min čítania
Svätý grál pre Demänová Rezort
Keď jazero zákazníkov vyschne, riešením je nájsť nové. Pre Demänová Rezort sme expandovali bez znižovania cien a navyšovania marketingového...
-
14.04.2025
-
1 min čítania
Transakčná daň a jej vplyv na e-commerce
Transakčná daň na Slovensku je účinná od 1. apríla 2025 a ovplyvňuje všetky odvetvia. Málokto si však uvedomuje, že e-commerce segment aj rôznymi...
-
11.04.2025
-
5 min čítania
Aké sú hlavné výhody Facebook Lead Ads?
V prostredí, kde je pozornosť používateľa otázkou niekoľkých sekúnd, zohráva jednoduchosť obrovskú rolu. Digitálny marketing je dnes o rýchlosti...
-
10.04.2025
-
6 min čítania
Nové pravidlá pre e-shopy: Čo prináša nariadenie GPSR a ako sa pripraviť?
E-commerce naďalej raketovo rastie a spolu s ním aj množstvo nových regulácií. Od decembra 2024 musí každý e-shop v EÚ spĺňať pravidlá nového...
-
08.04.2025
-
3 min čítania
Čo je PPC reklama a aké typy kampaní v Google Ads poznáme?
PPC reklama je jedným z najpoužívanejších nástrojov online marketingu. Z anglického prekladu “pay per click” vyplýva, že za ňu inzerent platí...
-
03.04.2025
-
11 min čítania
Ako sa robí SEO audit, koľko trvá a aké sú z neho výstupy?
V konkurenčnom digitálnom prostredí je SEO (Search Engine Optimization) jedným z kľúčových faktorov pre úspech webovej stránky. Bez dôkladnej...
-
01.04.2025
-
5 min čítania
Terapia bližšie k ľuďom. Ľudia bližšie k sebe.
Duševné zdravie je na Slovensku stále tabu a mnohí netušia, aké dostupné môže byť odborné poradenstvo. Spolu s mental health platformou ksebe...
-
31.03.2025
-
1 min čítania
AI automatizácia v marketingu: Ktoré nástroje sú najlepšie?
Automatizácia sa dostáva do každého jedného odvetvia, a výnimkou nie je ani marketing. Dnes už nestačí len robiť reklamu – musíte ju robiť inteligentne...
-
24.03.2025
-
6 min čítania
Kontaktujte nás
Potrebujete poradiť?
Potrebujete poradiť?
Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.