Up-sell
Čo to znamená
Up-sell je taktika, ktorá sa používa na predaj vyššieho alebo drahšieho produktu alebo služby zákazníkovi, ktorý už vyjadril záujem o nákup iného produktu alebo služby.
Viac info
Cieľom up-sellu je zvýšiť hodnotu jednotlivého nákupu a pridať ďalšie produkty alebo služby, ktoré by mohli byť pre zákazníka užitočné alebo zaujímavé. Up-sell sa môže realizovať prostredníctvom rôznych kanálov, ako sú telefonický predaj, e-mailový marketing, reklamy na sociálnych sieťach a ponuky na webovej stránke. Správne zrealizovaný up-sell môže zlepšiť ziskovosť a zvýšiť spokojnosť zákazníkov tým, že im umožní nájsť a kúpiť produkty alebo služby, ktoré sú pre nich najvhodnejšie.
Najnovšie blogové články
Kontaktujte nás
Nenechajte si ujsť novinky zo sveta UX, programovania, analytiky a marketingu.
Konzultácia zadarmo
S čím by ste potrebovali pomôcť?
Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú
Potrebujete ešte s niečím pomôcť?
Vyberte si ďalšiu oblasť