Sme experti na používateľský zážitok a špecializujeme sa na

Dizajn pre ľudí. CX a UX konzultácie. UX výskum. Customer Journey. UX a CX workshopy. UX a CX školenia. Prístupnosť. Usability testovanie.
  • Customer a User Experience

    sú úzko súvisiace koncepty, no ich zameranie a rozsah sa líšia. 
    Customer Experience je súbor aktivít a touchpointov naprieč celým biznisom (nielen na webstránke alebo eshope), počas ktorých s vami zákazník prichádza do kontaktu. Od prvého banneru či spotu, až po zákaznícku podporu a riešenie reklamácií. 
    User Experience je tá časť celého systému, ktorá sa týka priamo webstránky, použiteľnosti, intuitívnosti a zahŕňa aj User Interface (UI) a dizajn.

    Dohodnúť konzultáciu

    Customer journey predstavuje mapu alebo vizualizáciu celého procesu, ktorým zákazník prechádza pri interakcii so značkou, produktom alebo službou. Zameriava sa na jednotlivé dotykové body (touchpoints), kde zákazník prichádza do kontaktu so spoločnosťou, od prvého momentu záujmu až po následnú starostlivosť po nákupe.

    V dizajne sa customer journey využíva na optimalizáciu týchto dotykových bodov, aby sa zákazníkom zabezpečila plynulá, príjemná a efektívna skúsenosť. Tu je, čo zahŕňa:

    Awareness (Povedomie)

    Consideration (Zvažovanie)

    Decision (Rozhodovanie)

    Purchase (Nákup)

    Post-purchase (Po nákupe)

    Loyalty (Lojalita)

    Cieľ customer journey dizajnu:

    Cieľom je vytvoriť plynulú, bezproblémovú a pozitívnu skúsenosť, ktorá zákazníka sprevádza celou jeho cestou a vedie k väčšej spokojnosti, lojalite a opakovaným nákupom.

    Vďaka výskumu je možné porozumieť motiváciám, očakávaniam alebo prekážkam reálnych používateľov. Konkrétnu metódu výskumu je dôležité správne zvoliť na základe riešenej problematiky.

    Testovanie použiteľnosti

    Už 5 respondentov má schopnosť odhaliť až 80% problémov s použiteľnosťou. Táto metóda je postavená na pozorovaní reálnych používateľov, ktorí plnia úlohy na základe preddefinovaného scenára.Testovanie môže byť uskutočnené v našom UX laboratóriu alebo na diaľku.

    UX audit

    Analýza slabých miest a potenciálnych vylepšení na základe UX štandardov a zaužívaných konvencií. Audit môže byť vypracovaný taktiež za účelom zhodnotenia prístupnosti webu.

    Čo je UX writing?

    UX writing zabezpečuje, aby používatelia rýchlo a bez problémov porozumeli ako produkt funguje, a ako ho efektívne používať. Dobrý UX writing minimalizuje odborný žargón, vytvára zrozumiteľné popisky a zložité témy prekladá do ľudskej reči. Nemusí sa zameriavať iba na dlhé texty, ale je dôležité uplatňovať jeho princípy na všetky texty,  aj pre tzv. mikrocopy (napr. texty tlačidiel, odkazov a pod.)

    Kedy sa hodí CX/ UX konzultácia?

    V prípade, že narazíte na limity vlastného tímu alebo podobnú rolu v tíme nemáte, môžete využiť poradenstvo našich špecialistov. CX a UX konzultácia môže byť jednorázová, krátkodobá alebo aj dlhodobá, vo forme personálneho lízingu.

    UX Dizajn

    Vytvárame funkčný a pútavý dizajn šitý na mieru potrebám vašich zákazníkov. S kvalitnou používateľskou skúsenosťou priamo úmerne rastie aj úspešnosť vášho produktu.

    Okrem finálneho UI dizajnu, vieme pripraviť wireframy, pre základné zobrazenie idey, alebo klikateľné prototypy, ktoré sú používané pre testovanie použiteľnosti.

    Čo je CX/ UX workshop?

    Workshop môže mať rôzne ciele a zámery. Jedným z nich je spoločné stretnutie dizajnérov, stakeholderov, prípadne aj používateľov so zámerom vytvárať nápady, riešiť problémy a zlepšovať používateľskú skúsenosť produktu alebo služby.

    Pre koho sú CX/ UX workshopy užitočné?

    • Ľudia, ktorí sa chcú naučiť viac o UX dizajne
    • UX dizajnéri, ktorí chcú zlepšiť svoje zručnosti
    • Podnikatelia a manažéri, ktorí chcú zlepšiť UX svojich produktov alebo služieb
    • Customer Care pre zvýšenie spokojnosti zákazníkov
    • Predajcovia a ďalšie skupiny, ktoré majú vplyv na cestu zákazníka

    Čo je UX školenie?

    Poskytujeme komplexný UX tréning, ktorý váš tím vyškolí v používateľsky orientovanom dizajne. Naše školenie pokrýva základné princípy používateľskej skúsenosti, zručnosť práce s poprednými dizajnérskymi nástrojmi, ako je Figma, a aplikáciu praktických metód, ako je Design Thinking.

    Školenie je prispôsobené špecifickým potrebám vášho tímu, čím zaručuje, že získate zručnosti a vedomosti potrebné na vytváranie vynikajúcich používateľských skúseností, ktoré podporujú úspech produktov.

  • Customer journey predstavuje mapu alebo vizualizáciu celého procesu, ktorým zákazník prechádza pri interakcii so značkou, produktom alebo službou. Zameriava sa na jednotlivé dotykové body (touchpoints), kde zákazník prichádza do kontaktu so spoločnosťou, od prvého momentu záujmu až po následnú starostlivosť po nákupe.

    V dizajne sa customer journey využíva na optimalizáciu týchto dotykových bodov, aby sa zákazníkom zabezpečila plynulá, príjemná a efektívna skúsenosť. Tu je, čo zahŕňa:

    Awareness (Povedomie)

    Consideration (Zvažovanie)

    Decision (Rozhodovanie)

    Purchase (Nákup)

    Post-purchase (Po nákupe)

    Loyalty (Lojalita)

    Cieľ customer journey dizajnu:

    Cieľom je vytvoriť plynulú, bezproblémovú a pozitívnu skúsenosť, ktorá zákazníka sprevádza celou jeho cestou a vedie k väčšej spokojnosti, lojalite a opakovaným nákupom.

    Vďaka výskumu je možné porozumieť motiváciám, očakávaniam alebo prekážkam reálnych používateľov. Konkrétnu metódu výskumu je dôležité správne zvoliť na základe riešenej problematiky.

    Testovanie použiteľnosti

    Už 5 respondentov má schopnosť odhaliť až 80% problémov s použiteľnosťou. Táto metóda je postavená na pozorovaní reálnych používateľov, ktorí plnia úlohy na základe preddefinovaného scenára.Testovanie môže byť uskutočnené v našom UX laboratóriu alebo na diaľku.

    UX audit

    Analýza slabých miest a potenciálnych vylepšení na základe UX štandardov a zaužívaných konvencií. Audit môže byť vypracovaný taktiež za účelom zhodnotenia prístupnosti webu.

    Prečo je UX dôležité?

    Čo je UX writing?

    UX writing zabezpečuje, aby používatelia rýchlo a bez problémov porozumeli ako produkt funguje, a ako ho efektívne používať. Dobrý UX writing minimalizuje odborný žargón, vytvára zrozumiteľné popisky a zložité témy prekladá do ľudskej reči. Nemusí sa zameriavať iba na dlhé texty, ale je dôležité uplatňovať jeho princípy na všetky texty,  aj pre tzv. mikrocopy (napr. texty tlačidiel, odkazov a pod.)

    Kedy sa hodí CX/ UX konzultácia?

    V prípade, že narazíte na limity vlastného tímu alebo podobnú rolu v tíme nemáte, môžete využiť poradenstvo našich špecialistov. CX a UX konzultácia môže byť jednorázová, krátkodobá alebo aj dlhodobá, vo forme personálneho lízingu.

    UX Dizajn

    Vytvárame funkčný a pútavý dizajn šitý na mieru potrebám vašich zákazníkov. S kvalitnou používateľskou skúsenosťou priamo úmerne rastie aj úspešnosť vášho produktu.

    Okrem finálneho UI dizajnu, vieme pripraviť wireframy, pre základné zobrazenie idey, alebo klikateľné prototypy, ktoré sú používané pre testovanie použiteľnosti.

    Viac info

    Čo je CX/ UX workshop?

    Workshop môže mať rôzne ciele a zámery. Jedným z nich je spoločné stretnutie dizajnérov, stakeholderov, prípadne aj používateľov so zámerom vytvárať nápady, riešiť problémy a zlepšovať používateľskú skúsenosť produktu alebo služby.

    Pre koho sú CX/ UX workshopy užitočné?

    • Ľudia, ktorí sa chcú naučiť viac o UX dizajne
    • UX dizajnéri, ktorí chcú zlepšiť svoje zručnosti
    • Podnikatelia a manažéri, ktorí chcú zlepšiť UX svojich produktov alebo služieb
    • Customer Care pre zvýšenie spokojnosti zákazníkov
    • Predajcovia a ďalšie skupiny, ktoré majú vplyv na cestu zákazníka

    Čo je UX školenie?

    Poskytujeme komplexný UX tréning, ktorý váš tím vyškolí v používateľsky orientovanom dizajne. Naše školenie pokrýva základné princípy používateľskej skúsenosti, zručnosť práce s poprednými dizajnérskymi nástrojmi, ako je Figma, a aplikáciu praktických metód, ako je Design Thinking.

    Školenie je prispôsobené špecifickým potrebám vášho tímu, čím zaručuje, že získate zručnosti a vedomosti potrebné na vytváranie vynikajúcich používateľských skúseností, ktoré podporujú úspech produktov.

Ako sa robí dizajn pre ľudí?

observation ideation prototyping testing

Zlepšujeme UX produkty a služby

  • Sygic
    Výsledky:
    • Návštevnosť +56%
    • Bounce rate -20%

    Sygic

    Redizajn pre zlepšenie použiteľnosti B2B sekcie na webovej stránke pre americký, anglický a nemecký trh na základe používateľského výskumu a návrhu informačnej architektúry.

    • Návštevnosť +56%
    • Bounce rate -20%
  • Asseco

    Asseco

    Vytvorenie design systému pre rozhranie B2B aplikácií a marketplace klienta. Dôraz bol kladený na rôznorodosť konečných používateľov design systému (napr vývojári tretích strán) a univerzálnosť použitia pre aplikácie rôznorodého zamerania (CRM, financie, ľudské zdroje a pod.)

Ako to v UX Labe funguje?

Pozrieť video

  • <p>úspešných projektov</p>

    250 +

    úspešných projektov

  • <p>respondentov na testovaniach</p>

    1000 +

    respondentov na testovaniach

  • Kontaktujte nás

    Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.
    Ďakujeme za odber!
    Čoskoro dostanete náš newsletter.
    Ups! Tento email už je registrovaný
    Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
    Ups! Tento email je nesprávny
    Email nemá správny formát
    Ups! Neznáma chyba
    Prosím, skúste to neskôr

    Konzultácia zadarmo

    S čím by ste potrebovali pomôcť?

    Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

    Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

    Vyberte si ďalšiu oblasť

    Zanechajte nám na vás kontakt

    Formulár bol úspešne odoslaný.