Zákaznícka podpora

Vitajte v zákazníckej podpore pre klientov ui42.

V závislosti od balíčka služieb nás môžete kontaktovať buď pomocou online formuláru zákazníckej podpory, alebo priamo cez Projektového manažéra, ak ho máte prideleného na Vašom projekte.

Zákaznícka podpora

FAQ / Často kladené otázky

Vyplňte všetky polia a snažte sa svoju požiadavku na vývoj zadať čo najpresnejšie. V prípade, ak máte skicu alebo screenshot, ktorý pomôže požiadavku lepšie pochopiť, pripojte ju.

Po vytvorení a odoslaní vašej požiadavky sa automaticky vytvorí ticket v systéme ClickUp. Operátor zákazníckej podpory (CC) ticket overí a posunie ho do vývoja na spracovanie.

O každom z týchto krokov budete dostávať mailové notifikácie.

Projektový manažér spadá do vyššieho balíčka spolupráce. V prípade, ak máte záujem o dedikovaného Projektového manažéra, kontaktujte nás na sales@ui42.sk a spoločne si prejdeme možnosti.

Požiadavky sa chronologicky zaraďujú do zoznamu úloh systémom Kanban, to znamená, že dokončenie vašej úlohy závisí od množstva požiadaviek pred vami. Robíme však maximum, aby bol celý proces čo najviac efektívny a rýchly.

Na každú zmenu stavu, to znamená - prevzatie požiadavky, začiatok práce, dopýtanie sa otázok, alebo keď bude požiadavka zapracovaná, budete informovaní emailovou notifikáciou. 

Ďakujeme za odber!
Čoskoro dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr

Konzultácia zadarmo

S čím by ste potrebovali pomôcť?

Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

Vyberte si ďalšiu oblasť

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulár bol úspešne odoslaný.