26. narodeniny uička: Sme v čiernej diere!
Ešte sme sa nespamätali z eufórie, že ui42 je na slovenskej scéne už viac než štvrťstoročie a už si píšeme ďalšiu čiarku – 26. narodeniny. Po niekoľkých turbulentných rokoch čelí e-commerce novým výzvam a my sme s našimi klientmi stále na jednej lodi. Čeríme zdanlivo pokojnú hladinu inováciami a v búrlivých chvíľach poskytujeme plne vybavený prístav, odkiaľ môžu vynovené projekty úspešne veslovať do mora konkurencie. Zaujíma vás, čím všetkým sme za uplynulý rok v uičku preplávali?
Vypustili sme do sveta úplne nové i vylepšené projekty
Nový facelift, ale najmä rýchlosť sme vdýchli do plachiet známeho e-shopu s detským tovarom www.feedo.sk. Už v priebehu niekoľkých mesiacov sa tak vďaka novému CMS BUXUS, na ktorom je Feedo aktuálne postavené, zdvíha v e-shope krivka konverzí. S týmto projektom sa uičko historicky prvý raz zúčastní aj tohtoročného Digital Pie. Premiérou v rámci tohto projektu je aj modul dynamické zľavy, ktorý sme do nášho flexibilného CMS-ka implementovali len nedávno. Okrem toho sme:
- spustili novú webstránku Prvej stavebnej sporiteľne, ktorú sme navrhli a vyladili najmä z pohľadu UX
- dodali šťavu marketingu nášho dovtedajšieho klienta – webu www.najsport.sk
- spustili e-shop www.spineo.sk, dovtedy známy ako www.korcule.sk
- a mnoho iných zaujímavých projektov, ako napríklad www.voxberg.com – slovenskú značku prémiových výživových doplnkov pre športovcov
Pre predstavu, ako to s projektami v ui42 chodí – od prvého dopytu, cez návrh riešenia, vývoj, implementáciu a testovanie, sme si strihli aj krátke video s názvom Life of a Project at ui42.
Odštartovali sme nové spolupráce, vzdelávali a debatovali
Témou posledných mesiacov, umelou inteligenciou, žijeme v uičku už nejaký ten čas. Okrem toho, že nám i našim klientom automatizuje procesy, nasadili sme na viacero projektov náš vlastný nástroj – odporúčací systém na báze AI. O tom, že prináša viac konverzií a vyšší nárast revenue v porovnaní s klasickými odporúčaniami a miestami i konkurenčnými riešeniami, sme si potvrdili, ako inak, testovaním.
Automatizované odporúčania znásobujúce konverzný pomer aj pre stredne veľké a menšie e-shopy priblížil Andrej Kajan v rozhovore pre E-commerce Bridge. O významných miľnikoch a výhodách one – stop shop agentúry sa rozrozprával aj co-founder ui42, Martin Krupa, v rozhovore pre Pricemania Academy.
Ani v uplynulom roku nechýbala obľúbená Website Story, v poradí už treťom a štvrtom vydaní. V live online stream-e sme priniesli úspešné príbehy webov, analýzy a odporúčania odborníkov naprieč celým e-commerce. Moderovania tej poslednej sa, síce nečakane, no maximálne zručne, zhostila Daniela Marušková, naša Key Account Manager, ktorá zastrešuje aj novú spoluprácu uička s Lovestream festivalom.
ui42 stále rastie, projektovo i ľudsky
Nové projekty si vyžadujú aj nové posily. V minulom roku sa rady uičkárov rozšírili o 16 nových kolegov. Medzi inými sme napríklad na palube privítali Romana Helta na pozícii Performance Marketing Director-a a na veliaci mostík zase prešiel Matúš Demko, s novou pozíciou Head of Development Department.
No nie je to vždy len o práci. V jednom tomto víre sme stihli aj pamätné firemné eventy ako Game Night, Movie Night, Opekačku u Krupovcov a uičkársky Teambuilding.
Ako to u nás vlastne beží úplne presne vystihol náš CEO, Andrej Kajan:
ui42 je samo o sebe jedinečné. Projekty, klienti, marketingové kampane či výskumy sú, povedzme že, všade rovnaké. No u nás je všetko pod jednou strechou – od programovania webov, cez user experience a performance marketing až po umelú inteligenciu. Vždy tak tvoríme niečo naozaj jedinečné. Teda naši uičkári a uičkárky, ktorí o uičku hovoria, že je to jedna veľká čierna diera, pretože ak vás práca baví, tak ani neviete ako plynie čas.
Máte pocit, že by ste sa radi k takejto posádke pridali? Aktuálne obsadzujeme tieto voľné pozície. Alebo máte pre nás projekt, ktorý by ste radi zverili pod krídla spoľahlivej one – stop shop agentúry s 26- ročnou históriou? Kontaktujte nás.