Vo štvrtok 19.9. sa v bratislavskom hoteli Saffron konala konferencia Online summit a my sme boli aktívne pri tom. Martin Krupa prezentoval zaujímavú UX tému.
Takmer stovka účastníkov si prišla pozrieť viaceré prezentácie spíkrov z rôznych oblastí marketingu. Veľký e-shop, agentúra, korporácia... a medzi nimi aj ui42. Martin predstavil atraktívnu tému UX ako súčasť úspešného výkonnostného marketingu.
Pre viac informácií ohľadom samotnej prezentácie, prípadne z UX sféry nás neváhajte kontaktovať.
---
Z ďalších zaujímavých prezentácií vyberám:
Peter Šurín z Elite Solution otvoril summit tému z oblasti CSR “Prečo značky komunikujú zodpovedne”. Zaujímavo rozprával o emočnom rozmere značky prostrednítvom CSR - ako v externom, tak aj internom marketingu.
Lucia Petrášová, riaditeľka marketingovej komunikácie O2 prezentovala tému “Úloha online médií pri budovaní hodnotovej komunikácie značky”. Voľne nadviazala na predchádzajúcu tému spoločenskej zodpovednosti. Rozobrala online kampaň O2 Nebuď pirát, v ktorej bol vopred pripravený scenár prichytenia Sajfu ako streamuje za volantom. Asi sme to viacerí z nás zachytili. Vedeli ste napr. že toto online video dosiahlo 500 tisíc zhliadnutí? Kampaň dosiahla výborné výsledky - 98% páčivosť medzi mladými ľuďmi a aj výborné výsledky v meraných konverziách - takže nešlo len o imidžovku. Všeobecne teda platí, že influenceri vedia dodať nielen reach, ale aj konverziu. Pozor zároveň na “hate”, ktorý môžu influenceri stiahnuť na značku, pre ktorú komunikujú.
Ďalším spíkrom bol pre nás dobre známy Karel Novotný, marketingový expert, ktorý sa objavil v roku 2018 aj na našom MastersGate a tentokrát prišiel s témou “Dá sa vybudovať brand iba v digitáli?”.
A keď sme už spomenuli ten MastersGate, tak na summite vystúpil aj Martin Volek z VOLIS International - odborný porotca a spoluorganizátor MastersGate projektu. Jeho téma "Nestraťte sa v oceáne youtubových videí" účastníkov veľmi zaujala. Martin ako odborník na video marketing rozpitval youtube štatistiky, cieľovky, formáty atď.
A nielen o tom, či otravný zelený Alzák funguje prišiel hovoriť Jaroslav Kotápiš - marketingový riaditeľ Alza, ktorý predstavil "Trendy pre e-commerce, ktoré využíva líder".