Prvá stavebná sporiteľňa, a.s. zmenila svoju tvár. Nevyhnutnou časťou, ktorá sa celkového reshiftu značky týka, bola webová stránka. A práve tento nový online kanál pre každého, kto potrebuje pomôcť s financovaním svojho bývania, zverila Prvá stavebná sporiteľňa nám. Ide tak o staro-novú spoluprácu dvoch stabilných slovenských značiek pôsobiacich na trhu viac než 25 rokov. Napokon, práve ui42 stálo pri zrode prvých internetových počinov PSS, Prvej stavebnej sporiteľne, ako súčasť tímu pred vyše 20-timi rokmi.
Cieľom bolo vybudovanie funkčného a intuitívneho online nástroja, vďaka ktorému klienti získajú všetky potrebné informácie k tomu, ako financovať svoje bývanie efektívnejšie práve vďaka produktom PSS, Prvej stavebnej sporiteľne.
Priekopníci: Už prvý web pre PSS, Prvú stavebnú sporiteľňu disponoval funkčnými kalkulačkami
Prvá stavebná sporiteľňa patrila k prvým finančným inštitúciám, ktoré na svojich stránkach ponúkali používateľom efektívny nástroj – formuláre a kalkulačku na výpočet úveru.
Kalkulačky boli programované cez CGI skripty. Web bol výsledkom spolupráce vtedy mladých nadšencov z viacerých agentúr. Robili sme na tom napríklad s Petrom Biľakom, Jurajom Drobom, Karolom Gogolákom, Dadom Nagym a Martinom Kasardom. Každý z nich je v súčasnosti mimoriadne úspešný a verejnosti známy vo svojej profesii. Verím, že po našich dlhoročných skúsenostiach s testovaním, auditom a samotným programovaním webov, spolu s PSS pripravíme moderný online kanál, ktorý pomôže ľuďom k lepšiemu bývaniu.
Martin Krupa, zakladateľ ui42
V rokoch 1996 – 1999 vybudoval tím v zložení ui42, Mark BBDO a Omnipublic pre Prvú stavebnú sporiteľňu webstránku, ktorej vizuál si mnohí pamätajú ešte dodnes. ui42 dokonca zastrešovalo v rozmedzí rokov 2006 – 2014 aj intranet PSS, Prvej stavebnej sporiteľne pomocou flexibilného redakčného systému CMS BUXUS.
Nový user friendly web z dielne ui42 a ešte čosi viac
Súčasťou nového online prostredia pre Prvú stavebnú sporiteľňu bolo UX testovanie s cennou spätnou väzbou od reálnych zákazníkov. Vďaka nej sa podarilo presne zadefinovať prekážky pre používateľov doterajšej webovej stránky. Novému webu tak predchádzal dôkladný UX audit a SEO audit, na ktorý nadväzuje komplexná analýza kľúčových slov a aktivity, vďaka ktorým získala webstránka novú tvár s dôrazom na user-friendly dizajn, funkcionalitu a taktiež optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO).
Strategický partner
Prvá stavebná sporiteľňa si výberom nového dodávateľa našla biznis partnera, od ktorého očakáva proaktivitu, definíciu konceptu a stratégie webu pre dosiahnutie stanovených cieľov.
To, že sa PSS-ka mení, chceme ukázať aj na webe. A to nielen prostredníctvom kozmetických úprav či výmenou dizajnu webu. Nový web chceme mať strategicky pevne v rukách a využiť ho ako plnohodnotný a merateľný obchodný kanál. Sme radi, že sme si výberovým konaním vybrali spoločnosť, ktorá nám v tejto neľahkej úlohe pomôže. Tešíme sa na spoluprácu aj na nový web.
doplnila Daša Matušíková, riaditeľka úseku marketingu Prvej stavebnej sporiteľne.
Chceli by ste aj vy redizajnovať svoj web?
Kontaktujte nás na sales@ui42.com