UX a zákaznícky prieskum - ako vedia pomôcť v biznise

UX a zákaznícky prieskum - ako vedia pomôcť v biznise

Zúčastnili sme sa konferencie Slovenské obchodné fórum 2019, ktorá sa konala 20.-21.11.2019 vo Vysokých Tatrách. Zväz obchodu SR spolu s vydavateľsvom Mafra Slovakia zorganizovali toto podujatie s pestrým programom (napr. Koniec jednorázových plastov a zálohovanie, Odvozdávanie cien Merkurov rad). No a my sme sa ocitli s našou UX témou, ktorú prezentoval Dušan Vereš, náš senior web analyst, v bloku IT a Marketing.


Takou hlavnou myšlienkou celého Dušanovho vystúpenia bola dôležitosť poznať svojho zákazníka (či už B2C alebo B2B), poznať jeho potreby, správanie, očakávania, atď. a na základe toho mu zjednodušiť, zatraktívniť a sprehľadniť prístup k produktu alebo službe. Znie to až samozrejme a mohol by si niekto povedať, že veď "jasné ako facka". 

V dnešnej dobe však (v tomto prípade LEN) 55% firiem realizuje nejaký typ zákazníckeho výskumu/testovania.

Venovali sme sa téme UX, ktorá dnes rovnako nie je samozrejmou súčasťou biznisu mnohých subjektov. UX sme predstavili od základov a aj cez úsmevno-lopatistické príklady. Ale riešili sme aj jeho dopad na zákaznícku spokojnosť, priamo na biznisové čísla, konverzný pomer (conversion rate, CR), bounce rate atď.



UX je skúsenosť, ktorú majú ľudia s produktom, ktorý používajú v reálnom svete.



Oblasti UX sa v uičku venujeme už mnoho rokov. Sme spoluzakladajúcim členom SUXA (Slovenskej User Experience Asociácie) a pre účely testovania máme aj vlastné laboratórium, v ktorom pre potreby našich klientov testujeme ich zákazníkov, navrhujeme nové nápady a riešenia, následne prototypujeme. 


Ak vás UX téma alebo oblasť zákazníckeho výskumu zaujali:

SPOJTE SA S NAMI KVÔLI KONZULTÁCII 

Lebo pamätajte napríklad na výrok Ralfa Spetha, CEO, Jaguar Land Rover:

Ak si myslíte, že dobrý dizajn je drahý, mali by ste sa pozrieť na náklady zlého dizajnu. 

Najbližšie nás môžete stretnúť už 26.11.2019 v Bratislave v Starej Tržnici na Digital Rulezz, kde budeme mať UX prezentáciu a aj svoj UX stánok s testovacími okuliarmi. Zastavte sa - radi sa s vami stretneme. 


Robo Háger, marketing

Prečítajte si tiež

Ďakujeme za odber!
Čoskoro dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrovaný
Email už máme v databáze, skontrolujte si schránku alebo použite iný mail
Ups! Tento email je nesprávny
Email nemá správny formát
Ups! Neznáma chyba
Prosím, skúste to neskôr

Konzultácia zadarmo

S čím by ste potrebovali pomôcť?

Vyberte všetky možnosti, ktoré sa vás týkajú

Potrebujete ešte s niečím pomôcť?

Vyberte si ďalšiu oblasť

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulár bol úspešne odoslaný.