VÚB Case Study: Ako sme v ui42 navrhli nový internet banking
Spolupráca ui42 a VÚB banky
Začiatkom roka 2017 sme v ui42 navrhli nový internet banking a mobilný banking pre VÚB banku. Okrem moderného vzhľadu je internetový a mobilný banking jednoduchý na používanie, pričom porináša veľa rozšírenej funkcionality.
Náš UX tím postupoval podľa overeného UCD (User Centred Design) postupu, vrátane informačnej architektúry, grafického dizajnu, používateľského testovania, user interface design manuálu a konzultácií počas implementácie. Použiteľnosť bola prioritou, no nové produkty spĺňajú aj požiadavky na prístupnosť.
Rozsah spolupráce
- Informačná architektúra mobilného bankingu
- UX testovanie ?
- Návrh nového používateľského rozhrania (UI)
- Audit prístupnosti
Výzvy, ktoré sme úspešne zvládli
- Presvedčiť management o potrebnosti UX
- Obmedzenia zo strany IT
- Spoluprácu s biznis oddelením
- Presadiť navrhnutý koncept
Výsledky spolupráce a čísla
+ 45 %
aktívnych operácií v Nonstop Banking (Y2Y)
+ 270 %
aktívnych operácií v internet bankingu (Y2Y)
- 54 %
aktívnych operácií v klientskom centre (Y2Y)
+ 48 %
pasívnych operácií v Nonstop Banking (Y2Y)
Kontaktujte nás
Chcete mať aj vy user-friendly web?
-
Samuel Štassel
Sales Executive
-
Boris Henezi
Sales Executive