Výber agentúry je kľúčový. Prečo je one-stop shop najlepšie riešenie pre váš projekt?
Máte online biznis a chcete, aby sa mu darilo? Potrebujete komplexné riešenie, ktoré vám pomôže zvýšiť predaje, zlepšiť zákaznícky servis a optimalizovať náklady? Potom ste na správnom mieste. ui42 je one-stop shop agentúra, ktorá poskytuje všetko, čo potrebujete na úspech.
Pojem one-stop shop agentúra sme si osvojili z jednoduchého dôvodu. Presne totiž charakterizuje to, kam sa ui42 za 26 rokov pôsobenia na slovenskej e-commerce scéne prepracovalo. Čo to teda znamená?
One-stop shop je komplexné riešenie, ktoré dokáže byť plnohodnotným partnerom pri zrode, vývoji a napokon i zahraničnej expanzii akéhokoľvek online projektu. Počnúc stabilným redakčným systémom pre projekty na mieru, cez prepracované UX testovanie, vývoj webov a aplikácií, B2B riešenia, produkty umelej inteligencie, až po rozsiahlu škálu online marketingových aktivít.
To, čo je však okrem množstva služieb podstatné, je práve ich presah a pohľad, akým sa na každý projekt v uičku dokážeme pozrieť.
Recept na úspech? To je tím špičkových ľudí a previazanosť služieb
Vybrať si online marketingovú agentúru nie je jednoduché. Po roku 2020, ktorý nakopol slovenský e-commerce raketovým tempom vpred, narástol ich počet ako húb po daždi. Ako teda nájsť tú správnu, ktorá najefektívnejšie posunie online projekt priamo k cieľu? Odpoveď je one-stop shop.
Dôkazom, že to funguje, sú práve výsledky, ktoré ui42 ako stabilný partner mnohých lídrov na trhu a nádejných startupov dosahuje. V čom sa teda ukrýva tajomstvo úspechu?
- previazanosť ponúkaných služieb
- špecialisti s presahom do iných odvetví
To sú práve dva kľúčové body, z ktorých najviac ťaží práve náš klient. Inak povedané, ak dokáže marketér spracovať zadanie pre vývojárov tak, že prvý výstup zodpovedá očakávaniu, ušetrí majiteľ e-shopu nielen čas a náklady na vývoj/zmeny, ale (povedzme si úprimne) i nervy.
Ďalšou neprekonateľnou výhodou je, že v prípade in-house riešení v rámci jednej agentúry nie je potrebné zadávať programovanie webu u jedného dodávateľa a na následný marketing či testovanie použiteľnosti zháňať niekoho iného. Jedným z úspešných príkladov je aj e-shop Najšport, ktorý prešiel komplexnou digitálnou premenou a výsledkom toho je 99% nárast online predaja a nárast spokojnosti zákazníkov.
Každý projekt je jedinečný. To najdôležitejšie je vyzdvihnúť jeho potenciál na tom správnom mieste
Väčšina klientov prichádza do agentúry s čiastkovým zadaním. Naprogramovať aplikáciu, vyriešiť SEO, nastaviť Google Analytics a pod. Nás však vždy zaujíma viac. Práve vďaka skúsenostiam a presahu jednotlivých oddelení dokážu naši projektoví manažéri riešiť projekt s nadhľadom. Pozadie webu/e-shopu, problémy, s ktorými bojuje a najmä jeho ciele, sú pre nás často informáciámi, vďaka ktorým dokážeme navrhnúť riešenie z komplexného pohľadu.
Online projekt je totiž ako živý organizmus, pozostávajúci z niekoľkých častí. V ui42 dbáme na to, aby sme klienta nasmerovali k dosiahnutiu cieľa najvýhodnejšou cestou.
Odporučiť iné riešenie alebo službu, o ktorú má potenciálny klient záujem, je ťažký oriešok. Áno, jednoduchšia cesta je vyhovieť jeho požiadavke, naceniť úkol, zrealizovať službu a viac sa nezaujímať. To však nie je podpis, ktorým v uičku označujeme zmluvy o spolupráci. Pre každý projekt sa snažíme urobiť maximum a nájsť cestu, ktorá ho čo najefektívnejšie dovedie k jeho cieľom. I keď to niekedy znamená citlivo naznačiť klientovi, že existujú aj iné alternatívy než tie, s ktorými nás kontaktoval.
Andrej Kajan, CEO
Optimalizujeme nielen web, ale i rozpočet klienta
V momente, ako spoznáme zákulisie a cieľ projektu, dokážeme zanalyzovať miesta, kde treba rýchlo niečo zaplátať, slabiny, na ktorých treba pracovať kontinuálne ale i časti, vďaka ktorým web napreduje. Optimalizácia je preto u nás často skloňovaný pojem nielen v oddelení online marketingu. To, o čo sa vždy snažíme, je využiť rozpočet nášho klienta efektívne a zmysluplne.
Príkladom je automatizácia v PPC kampaniach. Tá uvoľňuje ruky marketérom a získaný čas môžu tak venovať inej časti online aktivít, ktoré posunú projekt ďalej. Napríklad posilneniu pozícií v organickom vyhľadávaní, ktoré účinne doplní platené reklamné kampane.
Aj tu platí, že je previazanosť služieb a orientácia v nich skvelou výhodou, ktorá ale nie je samozrejmosťou v každej agentúre.
Dlhoročné skúsenosti nás naučili, že najlepšie výsledky dosahuje web v prípade, ak procesy fungujú vo vzájomnej náväznosti. A najmä s cieľom uspokojiť dopyt používateľa čo najpríjemnejšou cestou webom či e-shopom. A nie sme sami.
Práve používateľ stojí dnes v centre všetkých online aktivít. Dokonca aj najväčší vyhľadávač zaujíma, či sa návštevníkom webu načítavajú stránky dosť rýchlo, či zodpovedajú ich otázky a aké prekážky musia prekonať, kým vyriešia svoj dopyt. Prienik jednotlivých odvetví (viď príklad SEO a UX, ktoré sa stáva súčasťou optimalizácie) je teda trendom, ktorý sa oplatí nasledovať.
Expanzia do zahraničia nie je len pre vyvolených, niekedy je dokonca rýchlejšou cestou k dosiahnutiu cieľa
Presahom odvetviami však zďaleka nekončíme. V ui42 zastávame názor, že expanzia nepozná hraničné priechody. Často sa stáva, že práve v iných štátoch je priestor uspieť mnohonásobne reálnejší a navyše je naň potrebný i menší budget klienta.
Projekt postavený na kvalitnom CMS dokáže rozvíriť hladinu v niekoľkých krajinách zároveň a rásť spolu s nárokmi neustále napredujúceho e-commerce. A vašimi snami. Ak nepodceníte výber agentúry, podarí sa vám nasmerovať prostriedky na rast projektu efektívne a dosiahnuť zvolené ciele omnoho skôr, než ste predpokladali.
Dokázať sa pozrieť na každý projekt s takýmto nadhľadom, je výzva pre niekoľkých odborníkov naraz. Alebo jednu one-stop shop agentúru, kde pokojne môžete zakotviť a zároveň nechať svoj projekt vzlietnuť. V ui42 si váš príbeh a vízie radi vypočujeme.