Zo zákulisia marketingovej agentúry: Prečo práve “ui42”?
Názov online marketingovej agentúry ui42 vždy vzbudzoval záujem. Je tak trocha netradičný. No zároveň neskutočne nadčasový. Dnes sa uičko profiluje ako one–stop shop, digitálna agentúra, kde nájdete všetko pre svoj online projekt na jednom mieste. Tipli by ste si však, že sa za skratkou “ui” skrýva hneď niekoľko pojmov, vďaka ktorým už štvrťstoročie pomáhame budovať úspešné projekty?
Ústav informatiky – od informatiky cez programovanie k digitálnej agentúre
Pred dvadsiatimi piatimi rokmi vznikol názov ui42. Ako skratka Ústavu informatiky, kde v kabinete číslo 42 sídlili traja mladí informatici – Martin Krupa, Robo Mráz a Dalibor Jakuš. Prvé väčšie projekty, ako napríklad Profesia, vlastný redakčný systém BUXUS alebo neskôr Pilulka24, ich od informatiky prirodzene posunuli k programovaniu.
Vtedajší trend – internet, prinášal krok za krokom nové možnosti, ako presunúť biznis do online sféry. A preto sa k budovaniu prvých slovenských e-shopov a online projektov pridal časom aj spôsob, ako ich zviditeľniť. Programovanie a vývoj vlastných produktov doplnil nepostrádateľný online marketing.
User interface – ako online marketingová agentúra máme jasný cieľ
O tom, že nie je web ako web, sme sa v uičku presvedčili už dávno. Keďže úspech online projektu súvisí najmä s jeho používateľmi, zamerali sme sa na používateľské rozhranie – user interface (skratka UI). Súbor veľkého množstva vstupov (tlačidlá, obsah stránok, možnosti hlasového vyhľadávania či virtuálnej reality), v rámci ktorých komunikuje používateľ s webstránkou, je kľúčový k tomu, či vôbec vykoná požadovanú interakciu.
S UI kráča ruka v ruke aj neviditeľné UX – user experience. Pretože to, čo robí webstránku naozaj úspešnou, je skúsenosť jej návštevníkov. Aby bola pozitívna, musí sa používateľ bez problémov orientovať na podstránkach, rýchlo nájsť čo potrebuje a na pár klikov uspokojiť svoju potrebu (dozvedieť sa informáciu, objednať produkt alebo službu a podobne). V ui42 kladieme na používateľskú skúsenosť veľký dôraz. Testujeme, navrhujeme a zvyšujeme konverzie množstvu online projektov.
Umelá inteligencia – prinášame automatické odporúčania pre slovenské e-shopy
Ako moderná online marketingová agentúra neustále sledujeme trendy. Míľové posuny v dostupnosti technológií nám umožnili skúmať možnosti umelej inteligencie. A tak sme vyvinuli vlastný nástroj na automatické odporúčania. Vďaka nemu sa návštevníkovi stránky zobrazuje práve tá ponuka produktov a služieb, o ktoré má čo najpravdepodobnejší záujem.
Ak chce byť e-shop v dnešnej dobe úspešný, odporúčania sú už takmer povinnou jazdou, ktorá mu zabezpečí hodnotný cross-selling a up-selling naprieč celým webom. Výhodou je plná automatizácia bez potreby zásahu administrátorov, vyšší konverzný pomer, nárast obratu i preklikovosti (CTR) – viď prípadová štúdia. A hoci bol recommander poháňaný umelou inteligenciou doteraz nástrojom len pre veľkých hráčov, v ui42 prinášame riešenie porovnateľné s konkurenčnými nástrojmi, vhodné aj pre stredné a menšie e-shopy v našich zemepisných šírkach.
Veríme, že umelá inteligencia a jej podobné inovácie otvárajú v e-commerce nové možnosti. A to nielen v tom, ako využiť automatizáciu v prospech e-shopov a zdvihnúť krivku predaja, ale na druhej strane aj poskytnúť návštevníkom webu personalizovaný obsah, o ktorý majú skutočný záujem.
Marketingová agentúra ui42 je one – stop shop pre váš online projekt
Kto by to bol povedal, že naprieč štvrťstoročím bude skratka marketingovej agentúry ui42 neustále obsahovať aktuálne témy v online. Ústav informatiky ako štartová čiara, user interface ako focus na používateľa a napokon umelá inteligencia ako realita nových možností. Dnes nájdete pod hlavičkou ui42 všetky služby pre e-commerce pod jednou strechou. Okrem úplného štartu, kde vám vytvoríme najvhodnejšie riešenie pre váš online projekt cez budovanie brandu a výkonnostný marketing na jeho propagáciu, máme pre vás v talóne aj nástroj, vďaka ktorému budete minimálne o jeden krôčik pred svojou konkurenciou.