Casestudy
2020
Históriu projektu predeti.sk píše materská spoločnosť ags92, ktorá sa od roku 1992 venuje predaju dojčenského tovaru a pôsobí v 3 krajinách (Slovensko, Česko, Maďarsko). Prvú kammennú predajňu predeti.sk sa podarilo otvoriť v roku 2006 a dnes môžeme po Slovensku nájsť až 12 pobočiek. Projekt predeti.sk sa v online prostredí objavuje v roku 2010.
Východisko spolupráce
V roku 2016 sa predeti.sk obzerali po novom dodávateľovi, ktorý zabezpečí kvalitný technologický vývoj. My sme neváhali a pustili sa do redizajnu aktuálneho riešenia. Vytvorili sme responzívny web s novou kategorizáciou tak, aby bol použiteľný pre cieľovú skupinu - mamičky. Postupne sme v spolupráci s firmou Pricewise implementovali sofistikovaný vernostný program Spokojná mamička a v roku 2018 sme spustili B2B zónu.
Rozsah spolupráce
- Informačná architektúra
- UX analýza a návrhy
- Prepojenie na ERP systém ABRA
- Vývoj na mieru na CMS BUXUS
- B2B e-shop
- Zahraničný e-shop
Nový e-shop
Na novom e-shope sme síce prepoužili grafiku zo starého webu, no na základe UX analýzy sme kompletne prerobili kategorizáciu. Umožnili sme klientovi vytvárať kategórie na webe ručne podľa potreby a tieto kategórie priraďujeme kategóriám v ERP ABRA. Napríklad jedna kategória na webe môže predstavovať aj 5 kategórií v ERP ABRA a aj opačne.
Pokročilé vyhľadávanie a filtrovanie produktov sme prepracovali pomocou technológie SOLR, ktorá topuje výsledky vyhľadávania podľa aktuálnych biznis priorít a zákazníckym preferenciám či dostupnosti na sklade.
Zákazníci si môžu skontrolovať dostupnosť produktov na predajni, aby si, napríklad, kočík mohli prísť pozrieť a vyskúšať osobne ešte pred kúpou.
Platba kartou je možná vďaka implementácii platobnej brány 24 pay, ktorá v sebe obsahuje fičúru - okamžitá platba cez VIAMO.
Po tom, ako začal web fungovať na CMS BUXUS sa nám podarilo strojnásobiť obrat a tento trend 300% nárastu sa nám darí udržiavať každým rokom. Vďaka responzívnemu dizajnu sme zvýšili počet návštev cez mobil až na pomer 80% mobil + tablet / 20 % desktop.
O tom, že e-shop predeti.sk je lídrom vo svojom segmente presvedčila aj cena popularity, ktorú získal v súťaži SHOPROKU 2019.
Vernostný program
80 % návštevníkov webu tvoria ženy a preto vernostný program nesie názov Spokojná mamička. Po registrácii či už v kamennej predajni alebo online mamička dostane kartičku so zákazníckym číslom a na e-shope sa jej po prihlásení zobrazuje aktuálny počet bodov, zľavnené ceny či zľavové kupóny. Pravidelne dostávajú newslettre s aktuálnou ponukou zliav a program je vytvorený tak, aby vyzýval mamičky k opätovnému nákupu. Tento program sme vyhotovili v spolupráci so spoločnosťou Pricewise, na ktorých systém sme cez technológiu API napojili náš CMS BUXUS.
B2B zóna
Trend online predaja veľkoobchodným partnerom stále rastie. Spoločnosť ags92 to pochopila už v roku 2018 a my sme sa pustili do vytvorenia B2B zóny, ktorá je pohodlne ovládateľná z jedného administračného prostredia CMS BUXUS.
B2B funguje tak ako na slovenskom aj na českom trhu. Prepojenie s ERP ABRA cez API tak okrem prepojenia na B2C predstavuje ešte dva napojené konektory na B2B pre obidva trhy.
Po prihlásení klient vidí 3 ceny, ktoré zobrazujeme na produktovej kartičke a to:
- Veľkoobchodná cena
- Odporúčaná maloobchodná cena
- Moja cena
S každým produktom sa CMS BUXUS dopytuje v ERP ABRA na konečnú cenu produktu pre daného klienta. To všetko prebieha online v reálnom čase.Tisícky cien znamenajú veľkú záťaž na systém, ktorý odpovedal vo veľmi neskorom čase 10-12 sekúnd. My sme chceli veľkoobchodným zákazníkom dopriať rovnaký používateľský zážitok ako tým koncovým. Lazy load (technológia, ktorá sa štandardne využíva pri obrázkoch) sme my využili pri cenách. Zobrazíme stránku s produktami a s veľkoobchodnou a maloobchodnou cenou a moja cena sa mi dočíta obratom. Vďaka Javascriptom sme stlačili čas na približne 3 sekundy.
Klienti si v B2B zóne vedia sledovať históriu faktúr či objednávok a majú istotu, že o svoje dáta neprídu ako to býva často pri papierových formách evidencie.
Výsledky spolupráce a vybrané ukazovatele
Ekonomické dáta, ktoré sa nám spoločne podarili
Nárast konverzného pomeru:
Nárast transakcií:
Nárast tržieb:
Stlačenie rýchlosti webu pri načítaní cien na:
Pri rozširovaní pôsobenia našej spoločnosti ags 92, s.r.o. vznikla potreba nájsť webovú agentúru schopnú promptne reagovať a následne aplikovať na web naše nápady a požiadavky. Vďaka spolupráci s UI42 a ich flexibilnému redakčnému systému CMS Buxus sa nám podarilo rozbehnúť responzívny web, následne personalizovaný vernostný program Spokojná mamička i B2B weby pre slovenské a české veľkoobchodné oddelenia spoločnosti. Tešíme sa na ďaľšiu spoluprácu a nové výzvy. :)
Spojte sa s nami, radi vám pomôžeme aj s vašim projektom
Ukážte nám váš projekt a pobavme sa o potenciáli jeho rastu. Poradíme vám.
-
Boris Henezi
Sales Executive